Video: Drift Terbang di Ebisu, Jepun

httpv://www.youtube.com/watch?v=mKR7OLHfYNU&feature=player_embedded

Ye hari ini kita bertemu lagi. Lu orang pernah tengok orang drift pastu terangkat tayar? Gua pun tak pernah tengok lagi tapi dalam video ni ada ok. Dia guna gear apa tah.

Good bye.

-Matpon-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • kunyit on August 16, 2010 at 12:10 pm
    • Reply

    ni la drift apungan mcm dalam MK tu. org sabah dah lama buat mcm ni. hehe.

    • kete_hitam on August 16, 2010 at 12:36 pm
    • Reply

    fuiyoooo

    • azwan nbs on August 16, 2010 at 3:42 pm
    • Reply

    dasyat betol…

  1. mat…die guna geartinggi.com mat….heheh.. 😛

    • pendita_gila on August 16, 2010 at 6:27 pm
    • Reply

    gua syak x lamer lag penyakit ni berjangkit kat malaysia

    • azliskacinta on August 16, 2010 at 7:46 pm
    • Reply

    ayuh!!!!!drifter malaya..

  2. pergh giler hi-speed drifting

    • puase_penuh on August 17, 2010 at 1:56 am
    • Reply

    rxz mat kacau bleh bwat cm tu x?..

    • belalang_kontot on August 17, 2010 at 7:24 am
    • Reply

    try wat kat bukit putus tengok…

  3. MANABE

    I LIKE U, U R MY FREN, DON’T DRINK AND DRIVE THIS IS FASTING. DON’T FORGET FASTING DURING THIS MONTH.

    • azreen on August 21, 2010 at 4:48 pm
    • Reply

    yang ni 200km/jam…giler..aku x brani

    • ayam on September 9, 2010 at 10:01 pm
    • Reply

    gile siot…aku nk try la

    • innuyasha on June 15, 2011 at 12:29 pm
    • Reply

    hehehe…tiara mat je yg ble buat drift apungan kt msia ni..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.