Video: Drift Terbang di Ebisu, Jepun

httpv://www.youtube.com/watch?v=mKR7OLHfYNU&feature=player_embedded

Ye hari ini kita bertemu lagi. Lu orang pernah tengok orang drift pastu terangkat tayar? Gua pun tak pernah tengok lagi tapi dalam video ni ada ok. Dia guna gear apa tah.

Good bye.

-Matpon-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • kunyit on 16/08/2010 at 12:10 PM

    ni la drift apungan mcm dalam MK tu. org sabah dah lama buat mcm ni. hehe.

    • kete_hitam on 16/08/2010 at 12:36 PM

    fuiyoooo

    • azwan nbs on 16/08/2010 at 3:42 PM

    dasyat betol…

    • manabe on 16/08/2010 at 5:10 PM

    mat…die guna geartinggi.com mat….heheh.. 😛

    • pendita_gila on 16/08/2010 at 6:27 PM

    gua syak x lamer lag penyakit ni berjangkit kat malaysia

    • azliskacinta on 16/08/2010 at 7:46 PM

    ayuh!!!!!drifter malaya..

  1. pergh giler hi-speed drifting

    • puase_penuh on 17/08/2010 at 1:56 AM

    rxz mat kacau bleh bwat cm tu x?..

    • belalang_kontot on 17/08/2010 at 7:24 AM

    try wat kat bukit putus tengok…

    • Matpon on 17/08/2010 at 9:03 PM
      Author

    MANABE

    I LIKE U, U R MY FREN, DON’T DRINK AND DRIVE THIS IS FASTING. DON’T FORGET FASTING DURING THIS MONTH.

    • azreen on 21/08/2010 at 4:48 PM

    yang ni 200km/jam…giler..aku x brani

    • ayam on 09/09/2010 at 10:01 PM

    gile siot…aku nk try la

    • innuyasha on 15/06/2011 at 12:29 PM

    hehehe…tiara mat je yg ble buat drift apungan kt msia ni..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.