Video: Alister McRae Main kat Sepang!

httpv://www.youtube.com/watch?v=tnfFzA0J_4k

Apa macam Mak Uia, lu sayang gua tak? Gua tak setel lagi apa kes gambar Ford S-MAX tak keluar. Gua ambil video ni kat blog pesaing GT. Alister McRae main kat Sepang ni. Gua tau Mak Uia dan sekutu lain semua kutu rali kan. Gua dengar bulan depan baru jadi lu orang punya taxi ride dengan GSR.

Gua tengah tengok Pastrana ni main wheelie-wheelie kat TV8 sedap juga.

Babai

-Matpon-

Matpon

16 Comments

  1. Yihaa…TAXI ride GSR tu biler?…Cepat kabo…dah tak sabo nih..Plastik bag, ubat muntah sumer dah standby…

  2. penditagila
    nanti lu blueetooth sama gua..

    CaparZo
    helmet jgn lupa bawak..itu yg paling penting..

  3. gua ada baca kovelanen akan bwk neo s2000 masa rally kat mana tah, tp x comfirm lg kot

  4. gua dh try dh keta neh…….keta ja proton…enjin renault…fuh..bleh than la takat nk lwn gn keta mat pon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *