Video: Kia Forte Koup!

httpv://www.youtube.com/watch?v=dilz4S7D7Fw

Gua tak tau apa kes gambar Ford S-MAX bawah tak nak kuar, merajuk dengan gua ke apa? Lu orang layanlah dulu video ni. Apa Mat Saleh tu cakap pun gua tak tau. Tapi yang gua tau kereta ni kacak juga. Macam Putra dah gua tengok

Besok gua post video lagi best, Mak Uia tengok mesti belanja gua karipap inti sardin punya ni.

Babai.

-Matpon-

Matpon

5 Comments

  1. waduh mat… lu kuar forte lg mat…
    ni wat gua terkilan ni… wa dah la minat keta ni..
    tp keta nama kia je yg fail skit ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *