Video: Kia Forte Koup!

httpv://www.youtube.com/watch?v=dilz4S7D7Fw

Gua tak tau apa kes gambar Ford S-MAX bawah tak nak kuar, merajuk dengan gua ke apa? Lu orang layanlah dulu video ni. Apa Mat Saleh tu cakap pun gua tak tau. Tapi yang gua tau kereta ni kacak juga. Macam Putra dah gua tengok

Besok gua post video lagi best, Mak Uia tengok mesti belanja gua karipap inti sardin punya ni.

Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

5 comments

Skip to comment form

    • strokeboi on December 16, 2009 at 5:34 pm
    • Reply

    lawa gak…

    • azwan nbs on December 16, 2009 at 8:37 pm
    • Reply

    forte tu ape maksudnye???karipap ke donut buatan korea???

    • penditagila on December 16, 2009 at 10:51 pm
    • Reply

    mat lu jgn bagi harapan laaa….gua tunggu ni

  1. Tanjung Harapan, Johor.

    • smut liar on December 17, 2009 at 12:44 am
    • Reply

    waduh mat… lu kuar forte lg mat…
    ni wat gua terkilan ni… wa dah la minat keta ni..
    tp keta nama kia je yg fail skit ….

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.