Kerja Kosong kat Proton!

Ini lah masanya kalau siapa-siapa yang rasa nak berkhidmat untuk negara tapi malas jadi askar bolehlah kerja Proton. Masa inilah nak cakap serupa bikin, bila dah masuk dalam Proton lu orang buatlah yang terbaik. Gua tengok dari tepi je, kalau lu orang dapat kerja jangan lupa jadi spy GT, jangan lupa daratan, jumpa orang kampung jangan lupa tegur.

Jawatan kat Proton ni semua taraf tinggi, gua bukan tak nak mohon tapi Veyron gua mana nak simpan, kang orang syak gua buat kerja salah.

Agak-agak kalau bran, klik: Gua nak kerja Proton, gua nak buat kereta Proton! Gua sayang Matpon!

Babai.

-Matpon-

Matpon

18 Comments

  1. kijo kat protong meme best..
    tapi yg x best cumo bonus..
    sebule jo..
    sedeyh kawe..

  2. dia tulis dalam bahase inggeris la,
    tak paham aku,
    tukang pam tayar dalambahase inggeris ape?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *