Oct 07

Video: Merempit di Rusia

httpv://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

Ye brader-brader semua jangan merempit di Rusia atau di kolumpo yer. Sekali tersembam gua tak jamin.

Ok lah. Babai. Gua nak cite lebih pun gua tak taw sebab sekali dia tulis dalam Rusia. Kang gua alih suara kang lu orang tak caye sama gua.

-Matpon-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • pendita_gila on October 7, 2010 at 12:23 pm
    • Reply

    lu wat mat rempit malaysia panas ati tau…gua dgr dieorg ramai2 nat buat mcm dalam video ni….ni pon dr sumber2 bernama ekekekke

    • nismo34 on October 7, 2010 at 12:23 pm
    • Reply

    astagrfirullahhalazim….kecut perut aku tgk…kelu lidah aku tgk..org mcm ni pun ada,btol2 hati kering…dem!!

    • C27 on October 7, 2010 at 2:06 pm
    • Reply

    yeah..gua pun dah kembali merempit..

    • azwan nbs on October 7, 2010 at 6:40 pm
    • Reply

    jalan jam punye le panjang….

    • Han on October 7, 2010 at 11:08 pm
    • Reply

    ni memang hati kering punya mat rempit

  1. dah lama gua tak merempit tp mamat russia ni btl2 ati kering….kering darah gua siot

Kata Anda//