Video: Merempit di Rusia

httpv://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded

Ye brader-brader semua jangan merempit di Rusia atau di kolumpo yer. Sekali tersembam gua tak jamin.

Ok lah. Babai. Gua nak cite lebih pun gua tak taw sebab sekali dia tulis dalam Rusia. Kang gua alih suara kang lu orang tak caye sama gua.

-Matpon-

Matpon

6 Comments

  1. lu wat mat rempit malaysia panas ati tau…gua dgr dieorg ramai2 nat buat mcm dalam video ni….ni pon dr sumber2 bernama ekekekke

  2. astagrfirullahhalazim….kecut perut aku tgk…kelu lidah aku tgk..org mcm ni pun ada,btol2 hati kering…dem!!

  3. dah lama gua tak merempit tp mamat russia ni btl2 ati kering….kering darah gua siot

Kata Anda//