May 05

Video: Kartun The Driver

httpv://www.youtube.com/watch?v=iVH6T9tQsRc&feature=player_embedded

Huuaaahhh. Apo lah budak zaman sokarang nie buek cerito ganas, nak keno ado isap rokoklah, langgar sano sini. Bueklah cerito yang berilmiah sket.

Lu orang dengar nasihat gua ni ok.

Babai. Gua nak tdo laie.

-Matpon-

Silakan kongsi:

12 comments

Skip to comment form

    • on May 5, 2010 at 5:17 pm
    • Reply

    1st…dan masih takleh view…lalalalala…

    • pendita_gila on May 5, 2010 at 5:23 pm
    • Reply

    ni macam iklan nissan je…cian kat ae86 sampai xcident laaa hahahaha

    tapi mmg terbaik laaa kartun ni

  1. tang perut tak tahan tu hahahahah cam haram ….

    • pendita_gila on May 5, 2010 at 8:22 pm
    • Reply

    sepat
    lu jgn cita bab perut sgt nnti ada org terasa hahahah

    • kete_hitam on May 5, 2010 at 10:18 pm
    • Reply

    dah tau x berilmiah, apsal lu tarok kat gt.com

    • brianbadboyz on May 5, 2010 at 10:34 pm
    • Reply

    pergh mantap!!! driver 2 bwk kete pki perot agaknya..

  2. CaparZo
    Tadi siang gua dah tdo ni gua ngantuk lagi.

    pendita_gila
    Antara Nissan dengan Bugatti mestilah Bugatti.

    sepat
    Ok. Esok belanja gua sup perut. Jgn lupa bawak Myvi.

    pendita_gila
    Ok, lu pun ikut kitaorang ok.

    kete_hitam
    At least gua ada post keh keh keh.

    brianbadboyz
    Mana ada. Gua dah kaji dengan teliti.

    • azwan nbs on May 5, 2010 at 10:52 pm
    • Reply

    ish3…

    • peminat on May 7, 2010 at 3:45 pm
    • Reply

    wow…mcm best citer nih

    • awie subaru on May 8, 2010 at 11:00 am
    • Reply

    gempax wey…rase nak g race mlm ni

    • kenaridrift on May 8, 2010 at 10:30 pm
    • Reply

    jom la race………
    tpi dlm nfsu jela bleh………..

    • wan q-roku on May 9, 2010 at 2:28 pm
    • Reply

    kluar cinemas ke cite nieh?syok2

Kata Anda//