Video: Kartun The Driver

httpv://www.youtube.com/watch?v=iVH6T9tQsRc&feature=player_embedded

Huuaaahhh. Apo lah budak zaman sokarang nie buek cerito ganas, nak keno ado isap rokoklah, langgar sano sini. Bueklah cerito yang berilmiah sket.

Lu orang dengar nasihat gua ni ok.

Babai. Gua nak tdo laie.

-Matpon-

Silakan kongsi:

12 comments

Skip to comment form

    • on 05/05/2010 at 5:17 PM

    1st…dan masih takleh view…lalalalala…

    • pendita_gila on 05/05/2010 at 5:23 PM

    ni macam iklan nissan je…cian kat ae86 sampai xcident laaa hahahaha

    tapi mmg terbaik laaa kartun ni

    • sepat on 05/05/2010 at 6:01 PM

    tang perut tak tahan tu hahahahah cam haram ….

    • pendita_gila on 05/05/2010 at 8:22 PM

    sepat
    lu jgn cita bab perut sgt nnti ada org terasa hahahah

    • kete_hitam on 05/05/2010 at 10:18 PM

    dah tau x berilmiah, apsal lu tarok kat gt.com

    • brianbadboyz on 05/05/2010 at 10:34 PM

    pergh mantap!!! driver 2 bwk kete pki perot agaknya..

    • on 05/05/2010 at 10:40 PM

    CaparZo
    Tadi siang gua dah tdo ni gua ngantuk lagi.

    pendita_gila
    Antara Nissan dengan Bugatti mestilah Bugatti.

    sepat
    Ok. Esok belanja gua sup perut. Jgn lupa bawak Myvi.

    pendita_gila
    Ok, lu pun ikut kitaorang ok.

    kete_hitam
    At least gua ada post keh keh keh.

    brianbadboyz
    Mana ada. Gua dah kaji dengan teliti.

    • azwan nbs on 05/05/2010 at 10:52 PM

    ish3…

    • peminat on 07/05/2010 at 3:45 PM

    wow…mcm best citer nih

    • awie subaru on 08/05/2010 at 11:00 AM

    gempax wey…rase nak g race mlm ni

    • kenaridrift on 08/05/2010 at 10:30 PM

    jom la race………
    tpi dlm nfsu jela bleh………..

    • wan q-roku on 09/05/2010 at 2:28 PM

    kluar cinemas ke cite nieh?syok2

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.