Majalah KERETA 125!

Hari ni bos-bos semua sibuk jadi gua kena kerja, gua sedap je nak layan mata kena kerja pulak dah. Sekutu yang tak beli lagi KERETA bulan ni memang kutu yang tak true. Bulan ni ada kereta sekolah lama ok, dah semua orang nak balik ke zaman dulu gua pun into juga.

Ok lah, selamat sore.

ZzzzZZZzzzZZz.

-Matpon-

Matpon

21 Comments

  1. baru beli tadi..
    gila la minggu ni aku ulang alik kedai..
    sampai naik muak makcik kedai tuh tgk muka aku..

  2. gua baru dapat semalam,mat kacau punye sms pun gua belum sempat mentelaah

  3. kuchi

    ada laa…tajuk utama lagi

    capar

    gua sasmpai ugut makcik yang jual ni…gua syak dieorg sabotaj gua xnak bagi beli

    luahan hati mat kacau btol2 kacau kan hahahah

  4. petang ni kalau takde jual lagi memang nak kena cucuk hidung mamak yang jual tu..

  5. salam… apeda sms mat kacau samer da dgn isu yg lps, dkt s[rh tuh.. hampeh tol r

  6. setelah penat mengembara keseluruh mesia mencari MK…akhir berjumpe jua smlm disebuah kedai majalah yg mmg tiap2 bulan gua beli MK kat dier…

  7. nape majalah ni lambat btul sampai kemaman? masuk ni dah 6 kali aku ke cari kat kedai… smua kata tak sampai lagi ….. hampeh tol la… takey kedai dah nak muntah tengok muka aku… dah la masuk kedai tanya majalah tu je, acap kali plak tu…..

  8. nape majalah ni lambat btul sampai kemaman? masuk ni dah 6 kali aku cari kat kedai… smua kata tak sampai lagi ….. hampeh tol la… takey kedai dah nak muntah tengok muka aku… dah la masuk kedai tanya majalah tu je, acap kali plak tu…..

  9. …..best isu125 kali ni…..mat kacau meluahkan perasaan yg terpedam sekian lama..kat ruang sms…sedih…matpon pujuk la mat kacau..jgn tutup ruang sms…kete2 smua ngetop,best,power…best la segala2nya…..OLSKOOL RULES!……….

  10. adoiii bulan nie punya aku x sempat sambar la da bis. lama sgt tggu last2 nyonya kdai buku tu kata sula tarak…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *