Dec 10

Renjis-Renjis DiPilis!

httpv://www.youtube.com/watch?v=84MfzWupQ10

Amacam Mat Saleh nyanyi lagu kahwin?

kenduri001

kenduri002kenduri003

Ini jemputan kahwin Sekutu GT, Pendita Gila nama dia, dia bagi pada Carragher27, dia bagi pada Mak Uia, Mak Uia bagi pada gua, gua bagi pada lu orang. Sekarang ini musim kahwin, lu orang tade buat apa bolehlah datang Nilai. Tak pernah dibuat dek orang ni kad kahwin post dalam blog kereta. Tapi gua tade hal, tanpa Sekutu semua siapalah gua dan Skru semua. Tanpa RXZ siapalah Mat Kacau.

Jemput ye.

Selamat Pengantin Baru dari Skru GT! Semoga Berbahagia Hingga Akhir Hayat. Dapat cahaya mata jangan lupa ajar dia baca GT!

Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

22 comments

Skip to comment form

    • on December 10, 2009 at 10:24 pm
    • Reply

    jom serbu..
    mkn free..
    klu de karoke aku nk nyanyi mcm mat saleh ni..
    hehhe…

  1. Ah lu pergi jangan lupa bawa buah tangan. Ada makwe jangan tengok 2 kali.

    • kete_hitam on December 11, 2009 at 12:40 am
    • Reply

    selamat pengantin baru

    • satria_standard on December 11, 2009 at 1:32 am
    • Reply

    hahah..x boley bla mat saleh ni….mmg rock oouuuu!!!

    • Org miskin on December 11, 2009 at 6:34 am
    • Reply

    selamat pengantin baru…moga kekal hingga ke akhir hayat….sorry tak dpt dtg yek…sham dan juju….

    • carragher27 on December 11, 2009 at 7:06 am
    • Reply

    amacam..ada Sekutu GT yang lain nak folo gua?

    • shah_mivec on December 11, 2009 at 8:20 am
    • Reply

    adoi pendita sori gua gagal hadir
    min:jangan lupe bawak balik awek kat aku sorang
    Matpon:gua tunggu entri lu skali entri kenduri kahwin,buat gua tersengih d pagi hari…

    • hantukete on December 11, 2009 at 9:33 am
    • Reply

    nasid den duduk kat nilai buleh pogi, ajak mat saleh tu. hehehe

    • hantukete on December 11, 2009 at 9:40 am
    • Reply

    matpon lu pergi tak dengan mat kacau naik RXZ, gua percaya kalau pergi dengan dia mesti mintak duit minyak. hehehe

    • on December 11, 2009 at 10:58 am
    • Reply

    Selamat Pengantin Baru buat JUJU & SHAM…Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat bkn anak cucu jer … sbb skrg ni dah ade anak cucu pun boleh cerai berai gak…tak gitu…hehehe…
    Sorry ler teman takleh dtg sbb keje…Al maklum ler kuli org..

    • carragher27 on December 11, 2009 at 11:01 am
    • Reply

    shah_mivec
    ok..nanti gua guna pos laju bagi makwe kat lu

    • strokeboi on December 11, 2009 at 12:45 pm
    • Reply

    slamat

  2. wohoiii…..RRrenjis2….

    slamat mengawan pendita_gila…..

    • on December 11, 2009 at 2:14 pm
    • Reply

    waaaaa…tahniah2..selamat pengantin baru…jom kite pe ramai2…ramai2 lekat stiker GT limited edition..hahaha

    • on December 11, 2009 at 4:04 pm
    • Reply

    tahniah selamat pengantin baru semoga berpanjangan sehingga ke anak cucu..aminn ya rabbal allamin

    • pendita_gila on December 11, 2009 at 5:22 pm
    • Reply

    mekasih kepada min,mak n semua sekutu..jempot datang semua..mkn ns beriani gam muar beb..rugi lu org x dtg..pelan dah ada no pon dah ada jgn bagi alsan x dapat pg plak…

    • najeep on December 11, 2009 at 6:19 pm
    • Reply

    SELAMAT PENGANTIN BARU…sape yang pegi kenduri tu kirim salam gua pada pengantin

    • nelza on December 11, 2009 at 10:47 pm
    • Reply

    skrg nih memang musim mengawan hujan2 nih..adeh..bila nak mengawan nih..

  3. terbaik….

    Mak UIA tu bila plak?…kang ako suruh mat saleh ni nyanyi lagu
    Sweet Charity plak kang…

    “Jangan tunggu lama-lama…nanti lama-lama…”

    • zamikaze on December 12, 2009 at 10:10 am
    • Reply

    selamat pengantin baru…
    dkt dgn umah nih…
    bole lh poie…
    makan2… belanjo kwn2…
    lalalalala..

    • VTECstdrd on December 15, 2009 at 10:01 pm
    • Reply

    selamat pgantin baru
    aku bg ucapan tu je lh
    nk g pn jauh sgt
    semoga kekal ke anak cicit

    • jeremy_kapur on December 15, 2009 at 11:44 pm
    • Reply

    selamat pengantin baruuuuuuuuuuu..pada lu pendita_gila. lu jangan wat gila kat atas pelamin dah laa.. gua xdapat join sekutu2 GT serbu rumah lu sebab tengah tunggu bini gua nk bersalin.. ank pertama gua ni beb..

Kata Anda//