Nissan Leaf Nismo RC

Nissan Leaf Nismo RC 2011.01

Perkh gua punya tajuk kali ni bukan main speaking lagi. Baidewei kereta kat atas tu Nissan Leaf yang dibikin spek racing yer brader. Gua ingat ni kereta mainan tapi ternyata tanggapan gua bukanlah benar belaka. Nama panjang dia Nissan Leaf Nismo RC. Memang diaorang bikin kereta buat racing mungkin nak tunjuk kereta elektrik pun boleh racing kot. Entah gua pun tak tau sebab gua tak amik pot sangat kecuali Veyron. Dahlah gua tulis banyak pun bukan lu orang nak baca. Gua pun malas juga ni. Oklah der. Selamat bercuti sekolah, kenduri kawin jangan lupa ajak gua tapi Veyron gua tak kasi pinjam kalau lu orang mau bikin eksyen sama orang kampung.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Matpon

9 Comments

  1. Mat Pon, aku dah jumpa 2 Veyron kat KL. Tak tahulah mana satu lu punya. Kedua-duanya, senang2 gua potong dengan Wira gua. Tak berani kejar langsung Veyron tu

Kata Anda//