Mini ni Jo!

Macamana gua nak kira?

Alahai jo macamana gua nak kira ni. Bos gua bagi gambar sekeping apa gua nak buat?

Kalau buat selingan mata gua saspek lu orang tak bole terima hakikat. Tak pe, gua bagi can lu orang karang cerita sendiri.

Sekian. Terima kasih daun palas.

-Matpon-

Silakan kongsi:

18 comments

Skip to comment form

    • kete_hitam on August 19, 2010 at 12:48 pm
    • Reply

    pemaleh………

  1. Pejadah lu ni Matpon…

    • C27 on August 19, 2010 at 1:36 pm
    • Reply

    cuba tunjuk gambar selepas..ni tunjuk gambar sebelum… isk..

    • gunners on August 19, 2010 at 2:00 pm
    • Reply

    ke bos dgn kuli same2 pemaleh? ade gak kot org camnih…. hahaha….

    • basikal on August 19, 2010 at 2:04 pm
    • Reply

    bulan romadon nih..keje itu ibadah…………

    • azwan nbs on August 19, 2010 at 3:13 pm
    • Reply

    suruh sepat yg buat cite….
    ko nie matpon…ade keje tak nak buat keje….
    bile takde keje nak carik keje…
    bersara je la..

    • exjavanese on August 19, 2010 at 4:01 pm
    • Reply

    Nih msti kes mlas dan penat di bulan pose nih..
    Bukan ke ko dah sedut air kotak kt dalam stor tdi matpon?

  2. Port sorok bekalan guna nih..

    • pendita_gila on August 19, 2010 at 5:14 pm
    • Reply

    jgn marah kat ,at..ni stategi dieorg utk mencari penulis berkualiti…lu org kene pikir positif…hahahah

    1. Gua angguk2 tanda kenyang & setuju sama brader PG.

    • belalang_kontot on August 19, 2010 at 10:11 pm
    • Reply

    Tersadai dalam garaj?
    Em…
    Mengingatkan gua kat saga yg sepupu membe gua baru angkat.
    Kete tahun 90,mileage baru 60k++.
    Klac lembut gile, interior mmg cam kete baru.
    Kalah iswara opis gua yang lahir 12tahun lepas saga tu…
    Bukak bonet,rase cam nak curik je saga tersebut sebab mcm keter baru.
    Resipi die cam mini kat atas ni la…
    Biar tersadai dalam garaj selama bertahun2….
    Huhuu….
    Tapi gua syak matpon amik kesempatan melakukan perkara terkutuk di siang hari dalam mini kat atas ni la….

  3. matpon tengah poning carik projek tu.. kehkehkehek

  4. apa kat akorang lak tunjuk kekreatifan menulis berdasarkan gambar ni. contohnya.. miniini tinggal sekali dalam bangsal baja disebabkan tuannya tak mampu nak buat porch .. karang ajelaa apa2 tgh boring2 nie kekehekeh

    • pak mat tempe on August 20, 2010 at 3:53 pm
    • Reply

    mcm kete piang je (btl ke aku eja?)
    pak mat x brape reti nak taip rumi, biasa guna keyboard jawi je.. hukhukhukhuk

  5. kete Mr Bean yang telah di”piang’kan oleh Matpon…keh..keh..keh

    • puase_penuh on August 21, 2010 at 12:31 am
    • Reply

    mat pon simpan ayam golek dlm kete nie kot..hahahaa

    • mie111 on August 22, 2010 at 5:59 am
    • Reply

    Mat Pon, kor cari kat bengkel How Seng, melambak Mini kat sana, kan dia pernah masuk Rally Mini dia dlm MRC

  6. xkan mini je…vw xder ker????kete katok!!

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.