Mini ni Jo!

Macamana gua nak kira?

Alahai jo macamana gua nak kira ni. Bos gua bagi gambar sekeping apa gua nak buat?

Kalau buat selingan mata gua saspek lu orang tak bole terima hakikat. Tak pe, gua bagi can lu orang karang cerita sendiri.

Sekian. Terima kasih daun palas.

-Matpon-

Matpon

18 Comments

  1. suruh sepat yg buat cite….
    ko nie matpon…ade keje tak nak buat keje….
    bile takde keje nak carik keje…
    bersara je la..

  2. Nih msti kes mlas dan penat di bulan pose nih..
    Bukan ke ko dah sedut air kotak kt dalam stor tdi matpon?

  3. jgn marah kat ,at..ni stategi dieorg utk mencari penulis berkualiti…lu org kene pikir positif…hahahah

  4. Tersadai dalam garaj?
    Em…
    Mengingatkan gua kat saga yg sepupu membe gua baru angkat.
    Kete tahun 90,mileage baru 60k++.
    Klac lembut gile, interior mmg cam kete baru.
    Kalah iswara opis gua yang lahir 12tahun lepas saga tu…
    Bukak bonet,rase cam nak curik je saga tersebut sebab mcm keter baru.
    Resipi die cam mini kat atas ni la…
    Biar tersadai dalam garaj selama bertahun2….
    Huhuu….
    Tapi gua syak matpon amik kesempatan melakukan perkara terkutuk di siang hari dalam mini kat atas ni la….

  5. apa kat akorang lak tunjuk kekreatifan menulis berdasarkan gambar ni. contohnya.. miniini tinggal sekali dalam bangsal baja disebabkan tuannya tak mampu nak buat porch .. karang ajelaa apa2 tgh boring2 nie kekehekeh

  6. mcm kete piang je (btl ke aku eja?)
    pak mat x brape reti nak taip rumi, biasa guna keyboard jawi je.. hukhukhukhuk

  7. Mat Pon, kor cari kat bengkel How Seng, melambak Mini kat sana, kan dia pernah masuk Rally Mini dia dlm MRC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *