Dec 15

Honda Civic Gen 9!

Honda Civic Concept

Honda Civic generasi kesembilan bakal dipertontonkan pada umum di Pameran Kereta Amerika Utara pada Januari ini. Semalam Honda mengeluarkan lakaran Civic Concept yang menampakkan profail yang rapi dan aerodinamik.

Versi produksi akan ditawarkan kepada pembeli pada tahun hadapan. Garang macam harimau. Semalam Matpon letak status pasal harimau bintang dalam mukabuku. Ada ke patut.

Sumber: Honda

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • smut_liar on December 15, 2010 at 2:17 pm
    • Reply

    gua first la…
    x tau nak kata apa…

    • amir on December 15, 2010 at 5:12 pm
    • Reply

    gua 2nd, nk kata civic ni smart, grill mcm gtr35.. hahaha

    • selipor_jepun on December 15, 2010 at 7:27 pm
    • Reply

    mcm civic si a.k.a civic usdm je jo….
    bumper je lain…

  1. Ah ha! Lu betul. Gua punya fikiran pun macam lu.

    • azwan nbs on December 16, 2010 at 1:56 am
    • Reply

    bole la tu…
    asalkan bahgia…

    • riz on December 16, 2010 at 1:58 am
    • Reply

    bumper depan macam tu dah jd macam kebiasaan plak..

    • WajaR3 on December 17, 2010 at 8:27 am
    • Reply

    trend keter jepun bumper cam 2 kot…sepesen jer..

    • belalang_kontot on December 17, 2010 at 10:39 am
    • Reply

    kne ikut peredaran zaman…hehe

    • extra5 on December 18, 2010 at 8:38 pm
    • Reply

    proton inspira pon dah hampir terpegaruh dgn bumper mcm tu…

    • slockbrooke on December 18, 2010 at 10:50 pm
    • Reply

    tgk lukisan pun dah cantik..betul2 punya mesti cantikan nenek kan kan kan..?

Kata Anda//