Honda Civic Gen 9!

Honda Civic Concept

Honda Civic generasi kesembilan bakal dipertontonkan pada umum di Pameran Kereta Amerika Utara pada Januari ini. Semalam Honda mengeluarkan lakaran Civic Concept yang menampakkan profail yang rapi dan aerodinamik.

Versi produksi akan ditawarkan kepada pembeli pada tahun hadapan. Garang macam harimau. Semalam Matpon letak status pasal harimau bintang dalam mukabuku. Ada ke patut.

Sumber: Honda

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • smut_liar on 15/12/2010 at 2:17 PM

    gua first la…
    x tau nak kata apa…

    • amir on 15/12/2010 at 5:12 PM

    gua 2nd, nk kata civic ni smart, grill mcm gtr35.. hahaha

    • selipor_jepun on 15/12/2010 at 7:27 PM

    mcm civic si a.k.a civic usdm je jo….
    bumper je lain…

    • Matpon on 15/12/2010 at 7:35 PM

    Ah ha! Lu betul. Gua punya fikiran pun macam lu.

    • azwan nbs on 16/12/2010 at 1:56 AM

    bole la tu…
    asalkan bahgia…

    • riz on 16/12/2010 at 1:58 AM

    bumper depan macam tu dah jd macam kebiasaan plak..

    • WajaR3 on 17/12/2010 at 8:27 AM

    trend keter jepun bumper cam 2 kot…sepesen jer..

    • belalang_kontot on 17/12/2010 at 10:39 AM

    kne ikut peredaran zaman…hehe

    • extra5 on 18/12/2010 at 8:38 PM

    proton inspira pon dah hampir terpegaruh dgn bumper mcm tu…

    • slockbrooke on 18/12/2010 at 10:50 PM

    tgk lukisan pun dah cantik..betul2 punya mesti cantikan nenek kan kan kan..?

Leave a Reply to azwan nbs Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.