Drift: Geng Jepun Main Drift Pakai Pikap Sayur!

httpv://www.youtube.com/watch?v=WNQNcLkHheA&feature=player_embedded#!

Gua suspek kat Jepun sana diaorang dah bosan resing mengesot dengan kereta biasa pastu layan pikap ni. Gua kasi lu orang layan video ni. Boleh tahan juga pikap ni. Entah enjin apa pun gua tak tau tapi gua ada dengan bunyi kepish macam turbo. Pada fikiran gua la kan kat Malaysia pun kena ada macam ni.

Siapa ada interkom Tg. Djan gua nak citer sama dia. Gua dengar dia nak resing kat Singapore nanti.

Selamat sore.

-Matpon-

Silakan kongsi:

19 comments

Skip to comment form

    • bunta889 on April 20, 2010 at 12:05 pm
    • Reply

    walaweh..ade letak bape kila la agaknye belakang tu..pheeww

    • kete_hitam on April 20, 2010 at 2:29 pm
    • Reply

    ngesooot…..

    • pendita_gila on April 20, 2010 at 4:05 pm
    • Reply

    tin tin pon pon

    • on April 20, 2010 at 5:11 pm
    • Reply

    Cam biasa …gua takleh view video…hahaha…

    • satria_standard on April 20, 2010 at 6:08 pm
    • Reply

    abis la lpas ni..smua budak drifter malaysia pkai lori sayo bt drift, pstu smua lori sayo naik harge…aduss

    • brianbadboyz on April 20, 2010 at 8:25 pm
    • Reply

    perghh giler r… agk2 lps ni diorg drift dgn bas kot.

  1. kat eropah dah ada pertandingan drift lori kontena lagi…:P

    • wagoon on April 20, 2010 at 10:51 pm
    • Reply

    wagon aku pun bawk sayur ngan ikan lagi hahahaha

    • on April 21, 2010 at 12:42 am
    • Reply

    Pasni dorg drift pkai bas plak…

    • wakaka on April 21, 2010 at 3:19 am
    • Reply

    matpon maner?dalam lori 2 kot gamaknyer hahaha

    • KumbangKhayal on April 21, 2010 at 5:09 am
    • Reply

    nak kena tunjuk sama tauke sayur kawasan aku ni.

    biar datang tersu boleh beli sayur campur.
    tak payah pilih-pilih.

    • cibik burukz on April 21, 2010 at 9:12 am
    • Reply

    ekceli,drift pakai pikap ni dah lama kat jepun….cuma zaman olskool dulu lebih rasional sikit,diorang drift pakai pikap Datsun b110 a.k.a Sanitora(Sunny Truck).Try search kat youtube pikap b110 nih.Ala…dulu kazuto ada sebijik kaler pink

  2. Yeah, lu orang tgu gua ada lg 1 video baik punya.

    • clarkson on April 24, 2010 at 12:13 am
    • Reply

    for more drift action click below link

    • azwan nbs on April 25, 2010 at 11:18 am
    • Reply

    dashyat….

    • slockbrooke on May 27, 2010 at 10:18 pm
    • Reply

    wachaaa….tin biskut pun bleh drift ke?
    kalau macam tu kita pakat ramai2 cari proton juara…tak juara takpa..asal bleh drift..

    • fyzza90 on June 1, 2010 at 1:17 pm
    • Reply

    siot la… lori pikap ni pon leh wat drift..
    caya la…lori leh wat jual sayo ni….

    • jr vr4 on July 9, 2010 at 3:52 pm
    • Reply

    kat KB ader pikap yg angkat org ganti minibas.gua rasa dorang bleh driftlh bro…

    • runime on October 3, 2010 at 5:41 pm
    • Reply

    astaghfirullah..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.