Drift: Geng Jepun Main Drift Pakai Pikap Sayur!

httpv://www.youtube.com/watch?v=WNQNcLkHheA&feature=player_embedded#!

Gua suspek kat Jepun sana diaorang dah bosan resing mengesot dengan kereta biasa pastu layan pikap ni. Gua kasi lu orang layan video ni. Boleh tahan juga pikap ni. Entah enjin apa pun gua tak tau tapi gua ada dengan bunyi kepish macam turbo. Pada fikiran gua la kan kat Malaysia pun kena ada macam ni.

Siapa ada interkom Tg. Djan gua nak citer sama dia. Gua dengar dia nak resing kat Singapore nanti.

Selamat sore.

-Matpon-

Matpon

19 Comments

  1. abis la lpas ni..smua budak drifter malaysia pkai lori sayo bt drift, pstu smua lori sayo naik harge…aduss

  2. nak kena tunjuk sama tauke sayur kawasan aku ni.

    biar datang tersu boleh beli sayur campur.
    tak payah pilih-pilih.

  3. ekceli,drift pakai pikap ni dah lama kat jepun….cuma zaman olskool dulu lebih rasional sikit,diorang drift pakai pikap Datsun b110 a.k.a Sanitora(Sunny Truck).Try search kat youtube pikap b110 nih.Ala…dulu kazuto ada sebijik kaler pink

  4. wachaaa….tin biskut pun bleh drift ke?
    kalau macam tu kita pakat ramai2 cari proton juara…tak juara takpa..asal bleh drift..

  5. siot la… lori pikap ni pon leh wat drift..
    caya la…lori leh wat jual sayo ni….

  6. kat KB ader pikap yg angkat org ganti minibas.gua rasa dorang bleh driftlh bro…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *