Video: Polis Qatar Punya Porsche

httpv://youtu.be/7kjsDZS0Mno

Power.power.power. Inilah der polis kat Qatar pakai Porsche Cayenne, Panamera memang power. Yelah nak kejar Veyron. Gua walaupun tak sekolah rasa malas pulak nak g sekolah lepas cuti lama. Gua simpati pada adik-adik yang kena g sekolah.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • bommmaax on 04/01/2012 at 11:49 PM

    alahaikalo ini je isinya,,

    • Sepat on 04/01/2012 at 11:50 PM

    Baru laa need for speed

    • Alteja on 05/01/2012 at 8:35 AM

    Polis Malaysia pakai Inspira pun OK kot…

    • perdanaburuk on 05/01/2012 at 10:49 AM

    Betul tu alteja. Polis m’sia baik pki inspira aje. Beli evo 10 pun buat rugi aje. Gua dgr dah 3 biji yg total loss beb. X tahula samaada driver yg x pandai atau keta g x bagus.

    • HeLMi on 05/01/2012 at 1:43 PM

    Posh Spice …yeahhh…sekian

    • mie on 05/01/2012 at 6:12 PM

    polis kita takleh pakai ni. abis semua nak pinjam jalan malam cari awek. wakakka

    • smut_liar on 06/01/2012 at 6:42 PM

    polis malaysia ada evo x. ok la tu..

      • Matpon on 07/01/2012 at 12:45 AM
        Author

      Yelakan sebab gua rasa brader Qatar ramai pakai Veyron sebab tu ah pakai poche ni. pawer ah. polis pakai evo x sebab ramai brader malaysia pakai kete turbo. lagi pawer. tapi gua sajes pakai type r lagi pawer leh target brader vtec. pawer lagi. sekian.

    • gear ke-enam on 08/01/2012 at 11:55 PM

    banyak 2 posh….beribu-ribu-riban…..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.