Video: Pejalan Kaki Selalu Kena!

httpv://www.youtube.com/watch?v=UzGwUhIXLDk

Sekarang ni walaupun cuaca panas tapi petang-petang selalu hujan. Gua kesian pada Mat Kacau Bilau naik RXZ balik kerja. Harapkan Proton Tiara memang gagal. Hari tu gua ada balik rumah tak semena-mena gua kasi simbah air hujan sama orang jalan kaki. Bukan gua sengaja, gua pun tak nampak. Bila gua tengok video ni teringat pula pada brader tu. Gua syak menyumpah gila sama gua.

Agaknya macamana brader-brader yang jalan kaki dan pandu kereta atas flyover tu menyumpah bila keretapi lalu.

Drebar keretapi dah siap hon kasi warning.

Babai.

Sumber: Youtube

-Matpon-

Matpon

12 Comments

  1. huhu… gua ingat banjir kaw2.. rupenye ketapi langgar air.. huh..

  2. lek je org2 2..train 2 lak. elok pulak x besepah kn air mcm 2….bahaya sggh…untung mat kacau naek rxz..kalo naek train cam lam ni…mau trauma org yg kn simbah air…

  3. tol la..mcm tsunami plak..
    tp aku salute la dgn diorg tu,pndai control macho..hahahaha

  4. Gua hari2 lintas jalan kat depan opis bwk payung…mane motor yg wat pasal ngan gua kompom kena libas…ade la 2-3 bijik dah penah kena…campur sebijik teksi yg tetiba maki hamun gua padahal dier yg nak langgar gua…ape lagi gua kasi libas la dgn payung…mencicit pecut teksi…bodo punyer drebar teksi…nasib baik no plet gu tak sempat hafal…kalo tak pecah cermin…hahaha…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *