Video: Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni

httpv://www.youtube.com/watch?v=LxQ7GP3Q49c

Video kedua untuk hari ini adalah Motortrend memandu uji Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni.

Wajib tonton, pure hardcore dan tak puas tengok!

Sumber: Youtube/MotorTrend

-Mak Uia-

Muhammad

8 Comments

  1. mesti guna internet kat opis macam aku mr.caparZo ni, aku pun xbuleh jugak,kena tunggu pukul 5 baru internet xkena block, hehehe…

  2. erm..aku nyer sampai tua mmg kena block sumer…kdg2 tu geartinggi.com ni pun takleh access…opis cam haram…

  3. macam aku kenal aje mesin tebu ni …opis aku pun pukul 5 pm baru leh akses macam2 ..tapi aku aje spesel sikit kat opis hahahaha

  4. HARAP MAAF, SEPAT TU BUKAN CIK TAPI ENCIK YE JANGAN TERTIPU DENGAN KATA-KATA MANIS SEPAT

    YEAH I LOVE HONDA MYVI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *