Video: Kecik-Kecik Dah Pandai Drift Der!

httpv://www.youtube.com/watch?v=2VBKc3rQ7W4

Ishh budak-budak zaman sekarang ni memang boleh tahan. Memandangkan hari ni Jumaat ada baik lu orang ajak budak-budak sebelah rumah yang tengah sedak cuti tu gi siap-siapkan masjid. Bentang sejadah ke bukak kipas ke. Sapu lantai ke.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

14 comments

Skip to comment form

    • jabroni on 10/06/2011 at 8:21 AM

    Pakai Ford Mustang tu bro…

    • B13 VVL on 10/06/2011 at 8:22 AM

    best tu bro!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Sekeru Longgaq on 10/06/2011 at 9:12 AM

    memang terbaik..

    • HeLMi on 10/06/2011 at 9:41 AM

    cam beser la…kat opis gua tkleh view video…huh

    • Alteja on 10/06/2011 at 10:11 AM

    Gua rasa tercabar……….

    • cb400vtec on 10/06/2011 at 10:11 AM

    eleh…gua dulu kecik2 pki kete yg kayuh pki kaki je wat drift..
    tp xde awek kt sbelah,single seater..

    • panji awang on 10/06/2011 at 12:12 PM

    peeaahh!!! siap bwk cikaro kat sblah..hahaha…

    • belalang_kontot on 10/06/2011 at 1:10 PM

    gua pun dulu kecik2 men keter kayuh tu…tapi takleh wat drift la…sbb nak kayuh pun susah…hehe

    • megatputrakuning on 10/06/2011 at 1:55 PM

    budak2 zaman skrg…terbaek…

    • encikpadil on 10/06/2011 at 4:36 PM

    agak2 berapa harga mini mustang ni lau masuk malaysia? dah campur ngan tax hapa suma? lau murah nak gak beli utk anak aku nih! pastu compare ngan harga kat singapore, thailand ngan indon, brunei terkecuali, he he…

    • sepathensem on 11/06/2011 at 12:36 AM

    alaaa ni remote control laaa.. gua ada satu kat rumah letak kucing gua driftkan dari jamban aje keh keh keh

    • Matpon on 12/06/2011 at 1:33 PM
      Author

    Ish lu orang ni jangan sangka buruk, gua saspek tu adik dia bukan makwe. Gua pun saspek macam sepat. Tapi apa kes tukar nama?

    • e kali lima on 12/06/2011 at 3:49 PM

    tu pki enjin pe tu? nampak cam power je

    • mie on 05/01/2012 at 6:14 PM

    ni kalau tergolek dah tak pasal gomen buat undang-2 wajib pakai seat belt atas aper kenderaan sekali pun

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.