Video: Iklan Peugeot RCZ di KL!

httpv://www.youtube.com/watch?v=sNh-aHPYIjs&feature=player_embedded

Sejak pelancaran Peugeot 308, jenama dari Perancis ini semakin banyak di atas jalanraya. Varian 308 mempunyai pakej menarik, enjin Turbo, bumbung kaca dan harga yang agak ‘kena’ dengan model saingan lain. Dan terbaru Peugeot memperkenalkan model 3008 yang khabarnya juga mendapat sambutan menggalakkan.

Video di atas ini adalah iklan RCZ, model perdana dan sport Peugeot. Dan yang paling menarik ianya dirakamkan di KL, walaupun jalan di sini memang gagal tetapi ianya tidak menghalang tim produksi memilih ibu negara kita berbanding kota-kota lain.

Tak sangka betul.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

7 comments

Skip to comment form

    • kete_hitam on 10/07/2010 at 12:45 PM

    kl tuh….

    • C27 on 10/07/2010 at 1:15 PM

    dah macam iklan cerita hantu je..kereta takde driver jalan sendiri..

    • azwan nbs on 10/07/2010 at 5:37 PM

    best arrr kete tu….
    bole kejau pencuri camni…

    • Shappawi_2012 on 10/07/2010 at 6:50 PM

    Kalau pakai no plat malaysia lg gempak

    • on 10/07/2010 at 7:09 PM

    pandai diorg buat malaysia sebijik nmpk mcm eropah kn?
    hakikat sebenar jln kl sape yg tahu kn?hehehe..

    • Zeg on 11/07/2010 at 3:00 AM

    nape iklan2 kete ni macam kurang lebih jek….main kejar…iklan vios pun sama…isk…

    • HeLMi on 12/07/2010 at 2:31 PM

    Gua nampak cam RXZ jer tadi…kih..kih..kih..

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.