Video: Honda Stream RST!

httpv://www.youtube.com/watch?v=GeqybAuLolw

Honda Stream RST ini bakal dilancarkan sedikit hari lagi di negara kita. Mungkin esok, mungkin lusa atau bila-bila sahaja. Tiada perubahan ketara sangat cuma model ini nampak lebih resing.

Saja je saya letak video dalam bahasa Jepun, saya pun tak faham sepatah haram. Kalau ada yang reti cakap Jepun mintala kongsi sama-sama.

Untuk gambar, klik: Honda Stream tapi nampak resing! dan sini!

Gambar pun cakap Jepun juga.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

32 comments

Skip to comment form

  1. I found your blog on google and read a few of your other posts. I just added you to my Google News Reader. Keep up the good work. Look forward to reading more from you in the future.

    • kete_hitam on October 22, 2009 at 10:23 pm
    • Reply

    mengancam…… memang resing

    • kete_hitam on October 22, 2009 at 10:31 pm
    • Reply

    RST tuh aper yer?

    • on October 22, 2009 at 11:16 pm
    • Reply

    Henery
    Thanx, btw I’m wondering how you understand reading our entries as most of it are in Malay. I doubt Google can accurately translate broken Malay.

    kete_hitam
    RST? I guess you have to wait until tomorrow. I believe other associates [sekutu] can answer it perfectly. Many of them are lawyers – ugly lawyers [loyar buruk].

    I speak England. Hnsssssssss Hnnnnnsssssssssss Hnnsssssss.

    • kete_hitam on October 22, 2009 at 11:32 pm
    • Reply

    oh yeah….. I will wait until tomorrow ..

    • pendita_gila on October 22, 2009 at 11:51 pm
    • Reply

    ceh lu jgn belagak laa mat.. u always makeme angry laaa

    • Jamil Butang on October 23, 2009 at 12:50 am
    • Reply

    This would be remarkably better than the old Honda Stream. I hope that SkruGT will write a full review of this car very soon.

    My finger is terkehel (dislocated?) writing in Inggeris, should we speak in Malay? I sound stupid when I speak in Inggeris u see..

    • on October 23, 2009 at 1:19 am
    • Reply

    I sound trouble when speak in Org Putih..
    yes and good..
    Video dlm bhs jepun,entri bhs melayu,komen bhs org putih..
    Wa caya sama korang..meletop mcm majalah mempelam,hehhe…

    • gunners on October 23, 2009 at 6:17 am
    • Reply

    not bad laa…. the taillight looks like cr-v….
    matpon is poyo when answering kete_hitam in white man……

    • lesen_L on October 23, 2009 at 8:27 am
    • Reply

    honda ngan toyota ni suke benor tukar sikit2 model sedia ada…cth mcm accord ngan camry, ntah brapa jenis variant ada kat pasaran…

    • ZaidGSR on October 23, 2009 at 8:39 am
    • Reply

    ni utk naikkan sale.. strategi marketing la kiranya.. konon benda baru padahal lama punya.. ubah sikit2 jer

    • ala lingkup on October 23, 2009 at 8:42 am
    • Reply

    RST = Rastaman, keta layan rasta

  2. support exora……mpv mne bleh laju2…ingat ferrari ke…lgipun RST ni bukan laju pun……(mne gua mmpu nak beli)

    • pelug on October 23, 2009 at 9:34 am
    • Reply

    gilalah matpon speaking beb…..
    gua ingat matpon nie saing jeremy lah…..

    • tedd on October 23, 2009 at 9:37 am
    • Reply

    mi spik no japan…

    • shah_mivec on October 23, 2009 at 9:59 am
    • Reply

    tergeliat lidah melayu aku baca jawapan matpon…

    • on October 23, 2009 at 12:17 pm
    • Reply

    Gambo bahase Jepon…sepatah haram aku tak paham…tp sejak biler plak Mat Pon pandai ckp omputih….hahahaha

    • pendita_gila on October 23, 2009 at 1:06 pm
    • Reply

    alaaa lu org jgn x tau…yang tulis omputih bkn mat…die upah bdk ngan choki2 je soh tulis ni…gua dpt tau dari sumber yang boleh dipercayai

    • amaid on October 23, 2009 at 3:19 pm
    • Reply

    semat giler…..

  3. oohhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!@!@!@

  4. stream RST fierce2…matpon no need la wondering2..with erthenet anything can happen maa..btw..u look gorgeous if u speak malaya la n look dangerous2 je when u speak white man..hahaha

    • fauzi on October 23, 2009 at 6:21 pm
    • Reply

    apa nak heran omputeh boleh faham bahasa melayu kat malaysia kan banyak mat bangla,mat nepal dan pakistan jual karpet yang boleh cakap melayu siap boleh tackle awek malayu lagi. lagi satu kat sebalah rumah aku ada jiran berbangsa cina anak dia baru masuk 5 tahun tapi dah boleh cakap melayu dengan aku.aku rasa henery ni mungkin mat indo dan kena hantaq balik indo dalam operasi yang dibuat oleh pihak berkuasa tak lama dulu.

    • on October 23, 2009 at 8:05 pm
    • Reply

    RST = Resing Punya Stream

    • dato k on October 23, 2009 at 9:50 pm
    • Reply

    cun.
    tp rege mesti mahal tak ingat punya,

    • strokeboi on October 24, 2009 at 12:02 pm
    • Reply

    RST = Rege Sangat Tinggi

    • zulkim on October 24, 2009 at 7:55 pm
    • Reply

    huhuhu .RST = rege sangat tinggi. aku setuju.
    tgk klip video ferghh. bayangkan dalam kete tu ade 7 orang pastu layan kone. tak ingaat.sebab bwk mpv resing.

    • kete_hitam on October 24, 2009 at 11:35 pm
    • Reply

    matpon the ugliest lawyer…

    • kenari drift on October 25, 2009 at 12:26 am
    • Reply

    woi! apsal aku xdpt tngok videonye…. cmne aku nk komen…

    • VTECstdrd on October 26, 2009 at 11:06 pm
    • Reply

    mpv x leh laju2 nntikan jatuh kt lrt trek. Nk laju nail EK VTEC haaaaaaa

    • jawas on October 27, 2009 at 11:47 pm
    • Reply

    matpon tu poyo je kecek…
    pd hal tak tahu spatah haram…
    gua sokong lu pnya komen firza hahahahaha.

    • azwan nbs on December 7, 2009 at 9:09 pm
    • Reply

    yg no 1 tu speaking nampak..

    • anip on January 3, 2011 at 11:56 pm
    • Reply

    minat gk aku ngn stream nih..aku skdr bg ptikn dr website “The RST is actually the “performance” variant of the RSZ”..tp cm dh jd wagon lak coz 3rd seat dh kne buang..cm nk lwn caldina jek….mgkin tidaaaaaaakkkk…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.