Video: Honda Stream RST!

httpv://www.youtube.com/watch?v=GeqybAuLolw

Honda Stream RST ini bakal dilancarkan sedikit hari lagi di negara kita. Mungkin esok, mungkin lusa atau bila-bila sahaja. Tiada perubahan ketara sangat cuma model ini nampak lebih resing.

Saja je saya letak video dalam bahasa Jepun, saya pun tak faham sepatah haram. Kalau ada yang reti cakap Jepun mintala kongsi sama-sama.

Untuk gambar, klik: Honda Stream tapi nampak resing! dan sini!

Gambar pun cakap Jepun juga.

-Mak Uia-

Muhammad

32 Comments

  1. I found your blog on google and read a few of your other posts. I just added you to my Google News Reader. Keep up the good work. Look forward to reading more from you in the future.

  2. Henery
    Thanx, btw I’m wondering how you understand reading our entries as most of it are in Malay. I doubt Google can accurately translate broken Malay.

    kete_hitam
    RST? I guess you have to wait until tomorrow. I believe other associates [sekutu] can answer it perfectly. Many of them are lawyers – ugly lawyers [loyar buruk].

    I speak England. Hnsssssssss Hnnnnnsssssssssss Hnnsssssss.

  3. This would be remarkably better than the old Honda Stream. I hope that SkruGT will write a full review of this car very soon.

    My finger is terkehel (dislocated?) writing in Inggeris, should we speak in Malay? I sound stupid when I speak in Inggeris u see..

  4. I sound trouble when speak in Org Putih..
    yes and good..
    Video dlm bhs jepun,entri bhs melayu,komen bhs org putih..
    Wa caya sama korang..meletop mcm majalah mempelam,hehhe…

  5. not bad laa…. the taillight looks like cr-v….
    matpon is poyo when answering kete_hitam in white man……

  6. honda ngan toyota ni suke benor tukar sikit2 model sedia ada…cth mcm accord ngan camry, ntah brapa jenis variant ada kat pasaran…

  7. ni utk naikkan sale.. strategi marketing la kiranya.. konon benda baru padahal lama punya.. ubah sikit2 jer

  8. support exora……mpv mne bleh laju2…ingat ferrari ke…lgipun RST ni bukan laju pun……(mne gua mmpu nak beli)

  9. Gambo bahase Jepon…sepatah haram aku tak paham…tp sejak biler plak Mat Pon pandai ckp omputih….hahahaha

  10. alaaa lu org jgn x tau…yang tulis omputih bkn mat…die upah bdk ngan choki2 je soh tulis ni…gua dpt tau dari sumber yang boleh dipercayai

  11. stream RST fierce2…matpon no need la wondering2..with erthenet anything can happen maa..btw..u look gorgeous if u speak malaya la n look dangerous2 je when u speak white man..hahaha

  12. apa nak heran omputeh boleh faham bahasa melayu kat malaysia kan banyak mat bangla,mat nepal dan pakistan jual karpet yang boleh cakap melayu siap boleh tackle awek malayu lagi. lagi satu kat sebalah rumah aku ada jiran berbangsa cina anak dia baru masuk 5 tahun tapi dah boleh cakap melayu dengan aku.aku rasa henery ni mungkin mat indo dan kena hantaq balik indo dalam operasi yang dibuat oleh pihak berkuasa tak lama dulu.

  13. huhuhu .RST = rege sangat tinggi. aku setuju.
    tgk klip video ferghh. bayangkan dalam kete tu ade 7 orang pastu layan kone. tak ingaat.sebab bwk mpv resing.

  14. matpon tu poyo je kecek…
    pd hal tak tahu spatah haram…
    gua sokong lu pnya komen firza hahahahaha.

  15. minat gk aku ngn stream nih..aku skdr bg ptikn dr website “The RST is actually the “performance” variant of the RSZ”..tp cm dh jd wagon lak coz 3rd seat dh kne buang..cm nk lwn caldina jek….mgkin tidaaaaaaakkkk…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *