Video: Hennessey Venom GT Twin Turbo!

httpv://www.youtube.com/watch?v=trkiBxa3s2Q&feature=player_embedded

Yer yer yer, gua buat kerja hari ni gua post kasi 2 entri ok. Tapi yang ini apa kes nama kereta macam nama arak jer tapi lu orang main sampai habis tengok dia punya kuasa gila betul 933 hp ni brader.

Kalau main SDB ni gua tak tau lah apa cite.

Video: HPE Design

-Matpon-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • carragher27 on 08/06/2010 at 8:27 AM

    gua tak boleh tengok kat opis..cilakak..

    • on 08/06/2010 at 9:01 AM

    Min…same ler kite…
    Mat…ni pehal ko post jenama arak nih?…tak baik tau…haram…

    • on 08/06/2010 at 9:39 AM

    Matpon & Caparzo

    HPE tu penala kereta dari Texas, Hennessey Performance Engineering.

  1. body ringan (lotus elise) + enjin power xingat (Modded dodge viper engine)= terbang! gler ah..

    • on 08/06/2010 at 11:28 AM

    Mak…wooo ye ke?..Yg gua tau Hennessey tu arak jer..haha..

    • azwan nbs on 08/06/2010 at 7:31 PM

    dasyat gile…
    proton tak nak wat cam gini…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.