Video: Gambar Penuh Honda Civic Baru

httpv://www.youtube.com/watch?v=aDffgtjd7Sc&feature=player_embedded

Ini lah dia video risikan paling baik tahun ini. Honda Civic baru, memang lain betul dengan Civic sekarang ini. Nampak bersahaja dan entah lah nak komen apa sebab barang tak ada depan mata. Saya tak boleh bayang lagi macamana rupa Type R nanti. Entah ada atau tidak.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

14 comments

Skip to comment form

    • Sekeru Longgaq on 13/10/2010 at 12:07 PM

    macam GABAN,tp dah nama honda letak harga brape pun owg sanggup beli,cuba letak nama matpon..satu pun susah nak jual

    • adie on 13/10/2010 at 12:30 PM

    Apasal nmpak mcam Toyota je??biar betul diorang ni??tpi klau dah honda,ape2 pun orang beli gak..

    • sepat on 13/10/2010 at 2:17 PM

    tak tentu jugak .. gua pun satu masa dulu pakai honda buruk end up pakai myvi aje.. heh he he

    • Firza on 13/10/2010 at 2:21 PM

    styleeee………
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .ok gua tipu…!

  1. depan ok…. belakang x berapa ok…

    • azwan nbs on 13/10/2010 at 2:38 PM

    design paling buruk penah aku nengok…

    • amid on 13/10/2010 at 4:35 PM

    Honda nak jadi Toyota pulak ke?

    • selipor japan on 13/10/2010 at 6:29 PM

    dh kena sumpah agaknye honda ni…
    hrp bkn honda civic…

    • ala lingkup on 13/10/2010 at 8:03 PM

    mat,lu x pegi test ka proton inspira (nama waja baru)

    • jeremy on 13/10/2010 at 9:12 PM

    look’s like city

    • jeremy on 13/10/2010 at 9:26 PM

    new proton inspira flyers http://funtastickodesign.files.wordpress.com/2010/10/inspira-flyers.jpg

    • Matpon on 14/10/2010 at 12:04 AM

    Gua tak nak pergi tengok Inspira sebab gua ZZzzzZZZzzzZZZ.

    Selamat malam rakan taulan. Terima Kassseyyyyy!!! ooo yeah.

    • belalang_kontot on 14/10/2010 at 1:00 AM

    Sekali ade 2.0 skali daa inspira tu…matpon, lu g edisi siasat jap pasal inspira.gua nak malam ni gak.sebab lu da lame mengular, so gua bagi keje.

    sepat:tak kisah honda ape, janji honda.bawak EF or sm4 masuk kampung gua tengok..mesti sume org puji..hehe

    • megat putra kuning on 23/10/2010 at 12:52 PM

    buruk!!!xsume honda design cantik…luahkanlah apa yg terbuku wahai pemint honda….jgn hipokrit….style la…seni la…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.