Video: Ferrari 599XX

httpv://www.youtube.com/watch?v=IeAXqFoW3jQ&feature=player_embedded

Gua tak tau pulak Ferrari ni bunyi dia macam Vtec perang. Diulangi. Vtec perang ok bukan Myvitec Sepat not made in Rawang made in Jepang but made in Siam.

Speaker kasi bukak paling kuat pastu pakai wallplug kat telinga ok. Wreng..wreng…wreng. Sepat jangan lupa today is Jumaat.

Babai.

Sumber:Youtube/Autoblogvideo

-Matpon-

Matpon

12 Comments

  1. gua saspek ferrari ni tukar enjin NSX R … takpun ekzos dah rentung huhu

    woi mat

    ko jgn mcm minggu lepas aku balik dari solat jumaat kat masjid kat gombak nampak ko baru keluar bengkel dgn veyron ko (sah sah tido dlm bengkel).. rasa nak tapau2 aje veyron tu dgn myvi rawang aku ni .. demm

  2. Mat…jgn lupe semayang jumaat….jgn asyik dok wreng…wreng…wreng jer…

  3. peerghh..mmg terbaik la bunyi dia..skg ni ferari pon dh boley open vtec haha..

    *mat sembahyang la engkau sblum engkau di sembahyangkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *