Apr 16

Video: Ferrari 599XX

httpv://www.youtube.com/watch?v=IeAXqFoW3jQ&feature=player_embedded

Gua tak tau pulak Ferrari ni bunyi dia macam Vtec perang. Diulangi. Vtec perang ok bukan Myvitec Sepat not made in Rawang made in Jepang but made in Siam.

Speaker kasi bukak paling kuat pastu pakai wallplug kat telinga ok. Wreng..wreng…wreng. Sepat jangan lupa today is Jumaat.

Babai.

Sumber:Youtube/Autoblogvideo

-Matpon-

Silakan kongsi:

12 comments

Skip to comment form

  1. gua saspek ferrari ni tukar enjin NSX R … takpun ekzos dah rentung huhu

    woi mat

    ko jgn mcm minggu lepas aku balik dari solat jumaat kat masjid kat gombak nampak ko baru keluar bengkel dgn veyron ko (sah sah tido dlm bengkel).. rasa nak tapau2 aje veyron tu dgn myvi rawang aku ni .. demm

    • on April 16, 2010 at 12:12 pm
    • Reply

    Mat…jgn lupe semayang jumaat….jgn asyik dok wreng…wreng…wreng jer…

    • pendita_gila on April 16, 2010 at 12:20 pm
    • Reply

    gua nak g bentang sejadah…lu org nak ikot x???

    • carragher27 on April 16, 2010 at 2:31 pm
    • Reply

    sian sepat..asyik kena bahan aja dgn mat..

  2. cirakak mat …dia auto define character fiat panda = veyron , ini tidak adil!@ptui

  3. skrg baru ko tau seksa nyer kawan dgn org bernama mat .isk isk

  4. kuat jgk bunyinye yedok…..mcm msin rumput jiran sy

    • jual air soya on April 16, 2010 at 5:35 pm
    • Reply

    mmg perang abis…xde ke yg second2 nk jual..

    • satria_standard on April 17, 2010 at 12:41 am
    • Reply

    peerghh..mmg terbaik la bunyi dia..skg ni ferari pon dh boley open vtec haha..

    *mat sembahyang la engkau sblum engkau di sembahyangkan

  5. ni bukan ke keta boleh beli tp takleh park kat umah tu ke

  6. Gua suspek dia guna piping Spoon. Sedap kereta ni.

    • azwan nbs on April 18, 2010 at 1:41 pm
    • Reply

    bunyik cam pakai exzos buloh aku rase…

Leave a Reply

Your email address will not be published.