Untuk Dijual: Toyota Wish 2.0 2006!

ToyotaWishForSale0137452112.22

Sekarang ini kalau kita tengok atas jalan raya Toyota Wish memang banyak, pelbagai versi dari TRD sampailah standard menunjukkan orang kita suka MPV. Itu belum kira Toyota Caldina lagi.

Siapa yang berkenan dengan Toyota Wish kawan saya ada nak jual model yang diimport oleh UMW. Maknanya bukan model recond dengan cermin gelap. Enjin 2.0 VVT-i tahun 2006, kilometer pun tak banyak, baru 76 ribu lebih.

ToyotaWishForSale0137452112.13

Paling menarik harganya ialah RM110 ribu. Boleh dapat pinjaman penuh. Kalau periksa dalam portal jual beli lain memang payah nak dapat harga macam ini.

ToyotaWishForSale0137452112.05

Kalau berminat boleh emel geartinggimedia@gmail.com atau sms 013 745 2112.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

10 comments

Skip to comment form

    • kete_hitam on 15/11/2010 at 3:03 PM

    kemaih……

    • smut_liar on 15/11/2010 at 7:07 PM

    gj brapa sbulan leh lepas loan ni ?

    • jelapangPadi on 16/11/2010 at 8:43 AM

    bergaya…

    • Datsun Buah Kana on 16/11/2010 at 9:08 AM

    Dulu tgk wish wow… tergoda.. skang biasa2 je…dah ilang nafsu dah..

    • sepat on 16/11/2010 at 9:41 AM

    boleh tapau L5 gua tak?

    • e-pi on 16/11/2010 at 11:05 AM

    cun,kalo full loan gua beli..

    1. e-pi
      Boleh dapat pinjaman penuh sebab jual bawah harga pasaran

    • megat putra kuning on 16/11/2010 at 12:02 PM

    Tp bkn ke yg ni power xcam yg recon.setau aku yg ni xde shiftronic.ntah tp ramai org komen psl yg diimport oleh umw ni..

    • belalang_kontot on 17/11/2010 at 6:36 PM

    wish..idaman masa lalu…huu…

    • gt-apex on 20/11/2010 at 2:31 AM

    berape sebulan bayar???

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.