Tengku Djan Masuk AC Di Sini!

Tengku Djan

Macamana gua nak kira ni? Nampaknya rancangan hiburan pun panggil orang motorsport masuk rancangan diaorang. Gua harap lepas ni anugerah Mempelam tak ada kategori pelumba lelaki/perempuan popular. Kucar-kacir nanti budak-budak nak ujibakat main drift.

Tengku Djan

Tengku Djan

Tengku Djan

Siapa yang ada nombor telefon AC Mizal ni tolong bagi gua. Gua nak juga masuk tv sekali sekala. Ada alasan gua nak minta sut baru sama bos.

Sumber: Telefon bimbit bos gua.

-Matpon-

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • on February 25, 2010 at 12:10 pm
    • Reply

    Gua 1st…
    Bukan AC Di Sini la…AC Sempoi…

    • jual air soya on February 25, 2010 at 12:29 pm
    • Reply

    haha…sempoi lu pnyer sumber…
    Amik gambr kt tv jer…layan…

    • 5ruz on February 25, 2010 at 4:07 pm
    • Reply

    lps ni nabil nak blaja drift plak ke

    • teamsleep on February 25, 2010 at 6:36 pm
    • Reply

    sape ader record??upload kat youtube bagi link kat sine,aku nak tengok.
    okthnxbye

    • ah ceng on February 25, 2010 at 11:02 pm
    • Reply

    hehe.. bleh join mandi swimming pool..

    • PAK MAT TEMPE on March 1, 2010 at 11:51 am
    • Reply

    huh? mandi swimming pool?

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.