Komando Lawan Publik!

Nak hantar makanan sebarang dua, ubat-ubat pun kena serang komando. Siap kena tembak.

Kita kena maju dan kuat, macam China bukan main lagi ayamkan Polis Dunia sekarang ni.

Memang celaka. Gua nak dengar apa bini Clinton komen.

-Mak Uia-

Muhammad

21 Comments

  1. ramai2 sume warga GT wat sembhyg hajat semoga konvoi selamat pergi dan balik..
    wa da wat mlm td,tggu matpon lak..
    kebenaran pasti datanggg….

  2. gua kutuk sekeras-kerasnya negara yg bernama israel…mmg sial ini negara!!!

  3. Gua tak paham la mcmmane puak & negara yg bernama Israel boleh wujud dan bermaharajalela dimuka bumi Allah ini…

  4. salah kita gak xnk bersatu..
    klu sume negara islam bersatu g serang dorg,ayam2 je dorg 2..iran jd kepala,tgok berani ke tidak dorg..dgn PBB pn xnk dgr ckp..

  5. memang dalm Al-Quran, bangsa isreal nih mgg pndai, genius..
    tpi disbbkn dorg terllu genius, smpikn dorg xpercya kt Allah, kat utusan rasulNya Nabi Muhammad SWT…
    mgg benar2 dorg nih bangsa yg dilaknat Allah…

  6. dah orang islam yg x nak bersatu…nak slhkn sape??sume yg berlaku kt dunia nh disebabkan oleh perlakuan umat islam sendiri…masing2 buat keje sendiri…teamwork n persaudaraan dah ilang…israel pn pijak kpale r…..melayu same melayu pn masing2 gadoh…
    ….buat bapak2 n mak2,sediakan lah anak2 kite dgn ilmu.dengan ilmu semua kita boleh dapat..

  7. sokong sama kaseh!!!….ha2,tgk r malaysia kita sendiri skang nh,,hiburan merate….AF lah,mentor lh,raje lawk lh,jom heboh lh,artis disanjun2…,,filem n drama pn madah yg pelek2 jerk!..crite yg x menaikkn minat anak2 kite blaja!!…

  8. Patut bakar dulu bacaan yang ada unsur Mempelam sebelum bendera Israel dibakar..

  9. mat.aku baca newspaper israel.depa kata activist tuh bawak senjata.
    hang tau gmbar ape senjata dia?
    sekru drebar mat oi.

    ni pun aku baru lpas balik berarak kat dpn pejabat MP

  10. wa pn sokong rancgn hiburan dikuragkn,lg elok xde lgsung..wa remaja lg tp xsuka hiburan,suke GT & MK…tp pki moto LC135 je..blik umah tgok imam muda ngn AQ lg bgus..

  11. masalah Palestine ni takkan selesai selagi negara2 arab kaya minyak jadi pak tunggul dan barua Israel serta US… kalau nak ikutkan kene semelih aje ketua2 arab ni sbb dorang ni dah dimewahkan dari azali kekayaan melimpah ruah sampai bangsa arab palestine yg tertindas tu diorang buat dek aje..

    kalau korang tgk arab saudi.. raja UAE ..kuwait.. 3 negara ni cukup laa minyak dorang nak bakar negara israel tu tapi apa jadi?? sebab lahanut ni dah kena sendal dengan Yahudi punya tools .. senang aje.. tgk tv arab pompuan dia punya seksi mengalah chikano mexican !!

  12. kame hame hame haaaaaaaaaaaaaaaa…….
    (gua dah fire gua goku)

  13. suit iron man ak dah nak dkt siap dh,t pas mgrb ak grak israel r…pas suboh hancor r ak kejekan…HA3!!!

  14. jom kerja kan bangse yahudi nih…..
    kasi mati ini bangsa…
    perosak bangse…

  15. lek brade2,,,,,kite kena bentuk anak2 kite dulu,supaye bersatu…baru kite kuat,,,,baru kejekan zionist 2…wasalam..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *