Selingan Mata [24]

Rim apa ni wei.01

Ok. Kalau lu orang bijak bestari lagi bijaksana cuba teka rim sukan kereta apa ni? Bukan rim Exora tu yer tapi sebelah dia.

Kalau betul lu belanja gua karipap sardin ok. Kalau salah pun belanja gua juga ok.

Sekian dari gua.

-Matpon-

Babai.

Silakan kongsi:

25 comments

Skip to comment form

    • cb400vtec on 14/12/2010 at 12:57 PM

    kereta proton…

    • azwan nbs on 14/12/2010 at 1:53 PM

    entaH……
    aku tak bijak seperti matpon…

    • sepat on 14/12/2010 at 2:25 PM

    rim beskal matpon?

    • jelapangPadi on 14/12/2010 at 5:06 PM

    sudah semestinya rim kete proton yg baru….

    selingan mata yg lepas2 bila nk explain…

    • pendita_gila on 14/12/2010 at 5:53 PM

    seperti jawapan tuan sepat

    • Matpon on 14/12/2010 at 7:48 PM
      Author

    Ekekekek. Yela yela nanti gua tulis selingan mata lepas-lepas. Hah sape nak teka kasi betul ni? Kira gua menang macam biasa.

    • Shafeqrie on 14/12/2010 at 7:55 PM

    ala….. Rim Saga facelift…….

    • Matpon on 14/12/2010 at 7:56 PM
      Author

    Tetttt. Salah jo.

    • anip on 14/12/2010 at 8:05 PM

    proton tuah nyer nie..

    • pak mat tempe on 14/12/2010 at 8:22 PM

    RIM HONDA EX5

  1. Ni rim kereta aseelah proton kat arab hahahahahaha

    • fd2 vtec on 14/12/2010 at 9:22 PM

    rim exora

    • pokjik on 14/12/2010 at 10:15 PM

    ejora turbo?

    • exJAVANESE on 14/12/2010 at 10:25 PM

    dulang astro limited edition!!

    • Ahli Pak Leman on 15/12/2010 at 9:24 AM

    Rim kenderaan 4 tayar kecuali lori (Keta, MPV, SUV, beca roda 4 Mat Pon)

    • yob on 15/12/2010 at 10:59 AM

    ni rim kete proton juara……… hehehh

    • basikal on 15/12/2010 at 11:33 AM

    apasal gua rase bosan je…….

    • yob on 15/12/2010 at 12:24 PM

    rim juara

    • Datsun Buah Kana on 15/12/2010 at 3:53 PM

    Ini la Rim-Rimau. tgk la ada logo nye kat tgh2 tu

    • Matpon on 15/12/2010 at 7:37 PM
      Author

    Pokjik
    Lu betul! Ekekekekek. Sebenarnya gambar ni Mak Uia punya.

    • MyDear on 16/12/2010 at 9:54 AM

    wuhu .. ejola turbo nya rim?

    • Abangbro on 16/12/2010 at 11:03 AM

    ah ni saga baru nyer btul x matpon..

    • along on 18/12/2010 at 12:44 PM

    pada pndapat gua , gua taktau .

    • Matpon on 18/12/2010 at 2:20 PM
      Author

    ah tiru jawapan gua le tu.

    • azrai on 24/12/2010 at 8:48 AM

    Jawapannya senang aje. Ni rim untuk Exora 1.6CFE CVT yang akan launch tahun depan. Rim 15″ 8 spoke. Yang sebelah kanan la, yang kiri tu Exora MC1 rim twin 5 spokes.

Leave a Reply to basikal Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.