Selingan Mata [23]

Pagar.02

Kali ni dah 23 puluh kali selingan mata gua buat. Kalau lu orang terer apakebenda gambar kat atas tu. Gua jamin puas lu orang nak memikior ni.

Selamat mencuba. Kekekekekek.

Babai.

-Matpon-


Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • belalang_kontot on 30/11/2010 at 2:02 PM

    alamak lu ni matpon…da tentu ni pagar yang tanak bagi kenderaan masuk tu…mst kat loading bay pasar raya…disebabkan paga tu takleh ditarik dengan baik, tepakse letak troli…

    • Sekeru Ketat on 30/11/2010 at 2:23 PM

    gudang belakang rmh lu

    • DAihatsuKancil on 30/11/2010 at 4:51 PM

    pagar umah matpon la.. da buat umah besar2, duit x cukup plak nak buat pagar…

    • Datsun Buah Kana on 30/11/2010 at 6:03 PM

    Port tempat simpan keta curi..

    • sepat on 30/11/2010 at 6:54 PM

    yea yea esok minyak naik huhuhuhu

    • starLet on 30/11/2010 at 7:51 PM

    pagar gapO g2 gOp,tp tmpt ni kt jrntut ase2…

    • e-pi on 30/11/2010 at 8:07 PM

    mana lu tau myak naek ni bro???

    • azwan nbs on 30/11/2010 at 9:47 PM

    ye bro…
    mane lu tau minyak sok naik….

    • Matpon on 30/11/2010 at 10:49 PM
      Author

    Ok. Kalau lu orang nak tau gambar ni bos gua yang bagi. Ekekekek. Gua suka idea brader ni. Inovatip.

    • hamzah on 01/12/2010 at 12:26 AM

    itu lembu

    • sepat on 01/12/2010 at 8:17 AM

    kan gua dah ckp minyak naik.. keh keh keh ..sib baik bukan ron95

    • pak mat tempe on 01/12/2010 at 10:01 AM

    V POWER naik brape sen lak?

    • sepat on 01/12/2010 at 8:41 PM

    mcm mana gua tau? gua pun sendiri tak tau.. gua main agak ajer ni.. next time gua agak lu orang standby pump ok …hehe

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.