Selingan Mata [16]

359492_60336-b-bea

Masa gua kecik memang respek sama brader naik motor tade graviti ni. Motor dia tade magnet tu yang tak jatuh tu. Dah tade ke orang nak buat stunt macam gini? Macam ni punya gaya gua rasa orang tak benci pada rempit dah. Patut jadi ko-ku budak sekolah ni. Kerjaya profesional ni ok.

Kalau ada yang kerja pejabat pendidikan tolong interkom gua. Bijak gua rasa, keh keh keh.

-Matpon-

Matpon

11 Comments

  1. hah lu mang bijak xbertempat ni..kt malaysia xde ni?klu de bg matrempat buat tengah2 bandaraya k.lumpur bg pelancong dan velentino rossi suspek kt diorg?

  2. motor ni kira ok.. gua tgk hari tu dkt astro naik kete beso kancil sumbat kat 7 org saiz matpon gilak.. menten aje tambi tu sambil sengih kat kemera

  3. Gua tanak, nanti kecoh masuk mempelam veyron pertama dalam Malaysia. Gua tanak dok tepi kolam. Sejuk air kolam.

  4. Kalo Mat2 Rempit kat KL ni betul2 ati kering suh la dorg wat benda2 camni…tgk berani ke tak?…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *