Selingan Mata [10]

G-Klasse

Gua tau lu orang sibuk pasal Proton Emas tapi kalau lu orang terer cuba teka teki tekuk jip apa ni?

-Matpon-

ps: Janji kuota gua kerja minggu ni cukup. Heh heh heh.

Silakan kongsi:

16 comments

Skip to comment form

    • Pancit on 03/03/2010 at 4:37 PM

    1st lg..2 pajero la kot.x pon range rover.btol x aku teka tekuk?

    • dato k on 03/03/2010 at 5:50 PM

    tak mencabar minda lgsug teka teki matpon ni…da terang2 ada logo merc. Kt depan tu lg nk tnya…

    • pendita_gila on 03/03/2010 at 6:06 PM

    kita kerja hendaklah jujur

    • on 03/03/2010 at 6:20 PM

    Ape la ko Mat…sikit punyer besor gedabak lambang Merc kat grill depan jip tu…budak tadika pun boley jawap…hahaha…

    • kete_hitam on 03/03/2010 at 6:55 PM

    Mercedes G55

    • yeh on 03/03/2010 at 6:56 PM

    klau ampa nk tw….2 la clk 320

    • carragher27 on 03/03/2010 at 8:02 PM

    gua pun nak teka..ni versi AMG tu kan..

    • satria_standard on 03/03/2010 at 10:34 PM

    HAHAHAH..hahahah..muahahah..MAT gua tau dah ap jwpn nyer…Mercedes G-Klasse *guna mouse pointer je
    next q plz..hehe 🙂

    • on 04/03/2010 at 12:07 AM

    Mercedes G 55 AMG, 5.5L v8 supercharge 476hp
    top gear review kete ni.. season 5,episode 9….

    • ex-Z2H on 04/03/2010 at 1:20 AM

    Sultan Johor yang baru, Tunku Ibrahim Ismail ada sebijik. Warna hitam.

    • on 04/03/2010 at 3:52 AM

    nmpk mcm padu je?agak2 klu main langar2 dgn hummer sape menang?

    • Jamil Butang on 04/03/2010 at 8:45 AM

    Aha! jawapan gua sama mcm satria_stended. lain kali cuba bagi teka teki tekuk berbentuk teorem pythagoras atau pengajian Malaysia. baru bepeluh sikit nak menjawap.

    • on 04/03/2010 at 9:19 AM

    Gua saje je nak test lu orang. Kang gua bagi soalan tahap angkasa lu orang tak puas hati sama gua.

    • on 04/03/2010 at 9:28 AM

    Mat…
    Setakat soklan teka teki teka tekuk camni…Anak kucing gua yg kat umah tu pun boley jawab…hahaha

    • azwan nbs on 04/03/2010 at 4:02 PM

    TAK YAH TEST PON LAGI BAGOS…

    • HangPC2 on 05/03/2010 at 12:29 PM

    Mercedes nih… askar dah pakai…. DEFTECH (Hicom) pasangkan kat sini

    http://img217.imageshack.us/img217/61/deftechweaponcrriervehi.jpg

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.