Selingan Mata [10]

G-Klasse

Gua tau lu orang sibuk pasal Proton Emas tapi kalau lu orang terer cuba teka teki tekuk jip apa ni?

-Matpon-

ps: Janji kuota gua kerja minggu ni cukup. Heh heh heh.

Matpon

16 Comments

  1. tak mencabar minda lgsug teka teki matpon ni…da terang2 ada logo merc. Kt depan tu lg nk tnya…

  2. Ape la ko Mat…sikit punyer besor gedabak lambang Merc kat grill depan jip tu…budak tadika pun boley jawap…hahaha…

  3. HAHAHAH..hahahah..muahahah..MAT gua tau dah ap jwpn nyer…Mercedes G-Klasse *guna mouse pointer je
    next q plz..hehe 🙂

  4. Mercedes G 55 AMG, 5.5L v8 supercharge 476hp
    top gear review kete ni.. season 5,episode 9….

  5. nmpk mcm padu je?agak2 klu main langar2 dgn hummer sape menang?

  6. Aha! jawapan gua sama mcm satria_stended. lain kali cuba bagi teka teki tekuk berbentuk teorem pythagoras atau pengajian Malaysia. baru bepeluh sikit nak menjawap.

  7. Mat…
    Setakat soklan teka teki teka tekuk camni…Anak kucing gua yg kat umah tu pun boley jawab…hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *