Selamat Hari Raya AidilAdha!

Mecca-1850

Selamat Hari Raya Aidiladha dari skru GT, sepupu, sepapat, suku-sakat, lepat, sepat serta mereka yang terlibat dari belakang tabir.

Yang pergi haji tu semoga dapat haji mabrur. Yang tak pergi jangan mengada minta duit raya. Tolong-tolong pegang kaki korban pun ok.

Taking Care.

Sumber Mekah 1850: Wikipedia

-Matpon-Mak Uia-Baii-Pipi-Amid-

ps: Amacam, stail tak montaj RTM 80 an? Ok ar, gua insaf dengar khutbah raya tadi. Gua dah tukar gambar.

Matpon

18 Comments

  1. gua masih tak faham apa kejadah kaitan mntaj rtm ngan raya haji+gear tinggi.com….???!!!

  2. selamat hari raya aidiladha kepada semua skru GT.COM semoga berbahagia dan bergembira….uits pasal pe aku skema sgt ni????

  3. Slamat Hari Raya Aidiladha… dan selamatpon kepda sekru KERETA sume yang dipercayai telah terbang ke dubai smata2 hya untuk mrasa keenakan daging unta msak rendang tok!!

  4. slamat beraya smua.
    berkorban lah apa saja. jgn sampai terkorban sudah ya..
    gua mmg tabik lah ngan geng2 GT ni.

  5. dapat daging korban tak kamu sume kat atas nie….kalo yang tak dapat tu mesti yg tak gi tolong punye…hahahaaa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *