Proton & VW: Tak Jadi Jo!

DB2007AU02280

Semalam masa lepak minum dengan Baii kitaorang bercerita pasal kerjasama Proton dengan VW mungkin langgar dinding. Dan nampaknya berita itu betul, pagi tadi Proton umum diaorang tak jadi nak berkerjasama.

Nampaknya VW kena cari kilang lain, Proton pula kena cari jenama kereta lain kalau nak rebadge atau kongsi platform.

-Mak Uia-

Muhammad

6 Comments

  1. gua dengar takut ada konflik antara VW sama Mitsu.. (Lancer rebadge macam dah tak lama je lagi nak keluar..)

  2. elok le proton kembali kpd guru yg asal yakni mitsubishi.dok payoh lah sibuk2 nak join vw.kualiti dah macam langit n bumi.vw sblum perang dah wujub.renung2kan lah…nasihat……jgn pandai2 nak jadi anak murid derhaka.pastu jd mereng.kuarlah mcm2.camprolah,cps lah………cam profile shiftlah………

  3. lebih baik mcm pro2..maintain je…..pakai platform toyota n daihatsu……….sampai aku tergoda……
    pasni myvi 1.5.proton apa cerita?cps lagi?epf?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *