Promosi Barangan R3, Dari Mei Hingga Jun 2012

Klik pada gambar untuk zoom lebih besar

Kepada pemilik kereta Proton yang ingin mengubah suai kereta mereka secara terhormat dan mempunyai standard tersendiri, Proton Motorsports kini mengadakan jualan promosi untuk produk terpilih mereka. Barangan yang ditawarkan terdiri daripada rim, kit badan, sistem ekzos serta barangan kosmetik seperti karpet, lencana dan pelekat.

Harga yang ditawarkan ternyata bernilai untuk wang jika dibandingkan dengan kualiti barangan tersebut. Tambahan pula, produk-produk itu dibangunkan oleh mereka yang benar-benar terlibat dengan sukan permotoran dan mempunyai rekod yang perlu dijaga.

Promosi berlangsung dari Mei hingga Jun 2012 sahaja dan boleh didapati di bilik pameran Proton terpilih.

Silakan kongsi:

6 comments

Skip to comment form

    • sepat on 15/05/2012 at 12:30 PM

    tunjukla EK anda kami semua ni tak mampu pakai kereta resing.. mampu lihat aje..

    • pendita gila on 15/05/2012 at 1:53 PM

    En sepat..kite tgk pn dh puas kot..kat bli mau bertarung ngan duit smpi ujong bln ekekekekek

    • matmus on 16/05/2012 at 9:14 AM

    Nak boh spring R3 kat alza ok tak? Hehe…

    • Smut_Liar on 16/05/2012 at 9:38 AM

    ini brg gen 2 ngan pesona sama je kan….

    • hasang on 16/05/2012 at 11:36 AM

    Dia punya sembang…. Perghk…. Lembek lutut gua kayuh panjat 400’ft bkt sekolah..

    • kei sharir on 18/05/2012 at 8:08 PM

    ni yg marah ni. kluar performance part utk kete kete baru proton je. abes model2 lame mcm iswara, saga, tiara dan jugak juara terus terpinggir. bru je plan nk wat konsep MDM (Malaysian Domestic Model) kt iswara gua. hahhahahaha

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.