F1: Panas: Air Asia mungkin taja pasukan F1 Litespeed Lotus!

Mak UIA dengan suara termengah-mengah dalam telefon pukul 9 pagi tadi bagitau tentang khabar angin yang baru diterima. Air Asia mungkin akan menaja pasukan F1 terbaru, pasukan Litespeed Lotus pada musim perlumbaan akan datang.

Air Asia pada masa kini adalah penaja Williams.

-Amid-

Silakan kongsi:

14 comments

Skip to comment form

    • on September 15, 2009 at 11:31 am
    • Reply

    Setakat taja jer…ape barang?…kalo berani kasi la pemandu dari Malaysia bawak kete F1…Fairuz Fauzi baguih apa?

    • zulkim on September 15, 2009 at 12:14 pm
    • Reply

    tajaan yang bagus untuk bina jenama. tapi jangan salah taja plak. tersponsor team yang tercorot abis jatuh reputasi plak.ni betul2 team mesia nih lotuskan kompeni mesia gak.bagi kat mat kacau majalah kete tuh jangan tulis TOYOTA MURANO k NISSAN MURANO tuh sebenonyer .cam mabuk kapal g tawau itu ari tak abis lagi jer.huhuhu

  1. segalanya mungkin pak!

    • on September 15, 2009 at 2:00 pm
    • Reply

    Caparzo
    Gua pun boleh apa.

    Zulkim
    Gua tak kenal Mat kacau.

    Firza
    Gua minat tenis. Kadang-kadang main golf.

    • on September 15, 2009 at 2:23 pm
    • Reply

    Nak bawak kete F1 kena ade Lesen Super…Ko ade ke Mat Pon?…Kalo setakat lesen radio & tv yg dah expired tu…Ghentikan la Mat

    • konmukojua on September 15, 2009 at 4:00 pm
    • Reply

    air asia taja diorg nak plak.. aku nk tanye ari tu nape diorg tolak????? aduh kuciwa

    • pelug on September 15, 2009 at 4:42 pm
    • Reply

    gua teringat mase gua g apply air asia taja suruh taja gua main guli kat olimpik….
    kalo x dah lama gua ade pangkat datuk…..

    • pelug on September 15, 2009 at 4:42 pm
    • Reply

    gua teringat mase gua g apply air asia suruh taja gua main guli kat olimpik….
    kalo x dah lama gua ade pangkat datuk…..

    • pendita_gila on September 15, 2009 at 5:31 pm
    • Reply

    dieorg leh taja tok open house raya x mat????aku nk wat tp modal baru ada rm1.90

    • on September 15, 2009 at 7:45 pm
    • Reply

    Nasib gua dengan Tony Fernandes bukan rakan karib kalau tak sorang-sorang gua mintak dia ban dari naik AirAsia.

    Baru tau

    • gunners on September 15, 2009 at 11:28 pm
    • Reply

    hoho…..ari tu orang tanye tak ngaku tony fernandes nih……

    • on September 16, 2009 at 1:52 am
    • Reply

    mudah2’an jadi!
    p/s:matpon dgn mat kacau jadi drive, bru gempak!

    • on September 16, 2009 at 4:09 pm
    • Reply

    Laju gak korg dpt news ek…Dari mane korg leh dpt info nih?

    • ray on September 29, 2009 at 2:21 pm
    • Reply

    bagus bagus..lepas taja..pastu bagi diskaun tiket pi tgk F1 kat negara laen..
    negara sendri bagi free..
    sape yg salu naek air asia..bagi free utk smua venue ..
    ada bran?

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.