F1: Panas: Air Asia mungkin taja pasukan F1 Litespeed Lotus!

Mak UIA dengan suara termengah-mengah dalam telefon pukul 9 pagi tadi bagitau tentang khabar angin yang baru diterima. Air Asia mungkin akan menaja pasukan F1 terbaru, pasukan Litespeed Lotus pada musim perlumbaan akan datang.

Air Asia pada masa kini adalah penaja Williams.

-Amid-

Ezmil

14 Comments

  1. Setakat taja jer…ape barang?…kalo berani kasi la pemandu dari Malaysia bawak kete F1…Fairuz Fauzi baguih apa?

  2. tajaan yang bagus untuk bina jenama. tapi jangan salah taja plak. tersponsor team yang tercorot abis jatuh reputasi plak.ni betul2 team mesia nih lotuskan kompeni mesia gak.bagi kat mat kacau majalah kete tuh jangan tulis TOYOTA MURANO k NISSAN MURANO tuh sebenonyer .cam mabuk kapal g tawau itu ari tak abis lagi jer.huhuhu

  3. Caparzo
    Gua pun boleh apa.

    Zulkim
    Gua tak kenal Mat kacau.

    Firza
    Gua minat tenis. Kadang-kadang main golf.

  4. Nak bawak kete F1 kena ade Lesen Super…Ko ade ke Mat Pon?…Kalo setakat lesen radio & tv yg dah expired tu…Ghentikan la Mat

  5. gua teringat mase gua g apply air asia taja suruh taja gua main guli kat olimpik….
    kalo x dah lama gua ade pangkat datuk…..

  6. gua teringat mase gua g apply air asia suruh taja gua main guli kat olimpik….
    kalo x dah lama gua ade pangkat datuk…..

  7. Nasib gua dengan Tony Fernandes bukan rakan karib kalau tak sorang-sorang gua mintak dia ban dari naik AirAsia.

    Baru tau

  8. bagus bagus..lepas taja..pastu bagi diskaun tiket pi tgk F1 kat negara laen..
    negara sendri bagi free..
    sape yg salu naek air asia..bagi free utk smua venue ..
    ada bran?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *