Majalah KERETA 129: Dah Jual Ye Brader!

Majalah Kereta 129.01

Ye brader-brader majalah Mat Kacau ni dah kua yer. Lama betul gua tak post. Te he he te he he. Mak Uia tak bagi gua post bulan lepas sebab ada gambar pempuan seksi. Te he te he he. Ada Exora Turbo TD05. Oklah.

“Elo?, aaa? aaa??” Ok lah gua ada hal.

Good bye.

-Matpon-

Silakan kongsi:

11 comments

Skip to comment form

    • C27 on 02/09/2010 at 8:06 AM

    ah, sebelum merdeka itu hari lagi gua dah katam..takkan gua nak baca mempelan pulak lepas ni kan..

    • hanepSSS on 02/09/2010 at 8:23 AM

    lambat la pulak sampai mersing bulan ni…huh!

    • jelapangPadi on 02/09/2010 at 8:53 AM

    ah matpon,bnde hal lu,tu msti nasi dah smpai tu…

    • Sekeru Longgaq on 02/09/2010 at 8:57 AM

    Nama mira Exora mcm nama model dalam kolam renang edisi mempelam,mesti cun…

    • cb400vtec on 02/09/2010 at 10:38 AM

    yup betol…mmg de gmbr pmpuan sexy..
    KERETA xpnh letak gmbr pmpuan sexy,bln lpas je de..pe cer???
    iklan2…

    • azwan nbs on 02/09/2010 at 3:58 PM

    nak tengok yg lepas punye MK…
    masokkan lah kat GT…
    pose da nak abis…
    takde hal punye…

    • smut liar on 02/09/2010 at 4:26 PM

    akhirnya…dapat jugak… gua khatam..

    • audi on 02/09/2010 at 6:37 PM

    exora masuk turbo??

    • cb400vtec on 03/09/2010 at 11:30 AM

    yup exora masuk terbo…giler ar..mst dak2 gen2 ngn pesona cps follow pasnie….

    • keretamahal on 03/09/2010 at 2:36 PM

    “”cb400vtec;
    September 3rd, 2010 at 11:30 am
    wrote

    yup exora masuk terbo…giler ar..mst dak2 gen2 ngn pesona cps follow pasnie….””

    waa,,
    huhu btol gak,,msti jhat cmpro bolt on tebo plak

    • gt-apex on 07/09/2010 at 1:09 AM

    aku rase kalau magazine ni buat macam usa style lagi gempoak…
    ape macam super street,gan import tunner baru cool

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.