Lotus Esprit?

Sebelum ini kita dah baca yang Lotus akan menjadi pesaing kepada Ferrari, Lamborghini dan lain-lain. Menjadi jenama premium untuk kumpulan Proton.

Strategi tersebut mungkin menjadi sebab ramai orang kaya yang sanggup membayar untuk kereta yang berharga jutaan ringgit.

Kalau kita perasan pun desain Lotus Evora adalah ala-ala Ferrari.

Dan seperti yang dilaporkan oleh AUTOEXPRESS, berikut adalah lakaran Lotus Esprit.

Klik di sini!

Paling awal hendak disahkan adalah pada Oktober nanti semasa Paris Auto Show dan katanya ada beberapa model lagi yang akan dipamerkan.

Mungkin pemilik Lambo di KL tak merasa segan untuk menukar kereta mereka dengan Lotus.

-Mak Uia-

Silakan kongsi:

9 comments

Skip to comment form

    • HeLMi on 13/07/2010 at 1:44 PM

    Esprit..?

    • manabe on 13/07/2010 at 3:19 PM

    perghh…lawa siot..

    • pendita_gila on 13/07/2010 at 5:46 PM

    bile proton nak buat design macam ni plak??

    • belalang_kontot on 13/07/2010 at 8:06 PM

    proton tak wat la kot.
    sbb da bg anak sykt die wat…

      • Matpon on 13/07/2010 at 10:13 PM

      Ni semua nk lwn Veyron. Mcm la gua tak taw. Veyron lg laju. Sekian.

    • azwan nbs on 14/07/2010 at 1:50 AM

    ala…
    veyron tu tak semestinye hebat selamanye…

    • montana on 14/07/2010 at 1:17 PM

    design esprit ni da finalise ke?
    cm x cantek je
    hua3

    • belalang_kontot on 15/07/2010 at 11:10 PM

    veyron laju ke matpon?hai veyron…leh ngorat?hahaha…matpon sengal!

  1. nissan skyline R32GTR,R33GTR,R34GTR,R35GTR,..ada duit banyak aku nk kumpul model2 ni….

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.