Kereta Untuk Majalah: GQbyCITROEN

352269_59978cit

Gua tuju entry ni kasi Sepat sebab gua syak dia memang suka baca majalah GQ. Dia selalu kutuk gua belakang-belakang. Tapi jangan risau gua tau lu memang ‘lelaki’ sejati. Kacak juga kereta Citroen ni. Kereta ni hasil kerjasama majalah GQ dengan Citroen sebab tu dia dapat nama GQbyCITROEN.

352278_59978-h-cit

352267_59978-a-cit

352277_59978-e-cit

352268_59978-b-cit

Kereta ni pakai hybrid plug-in 1,598cc 4 silinder. Dah tu je, lu orang jangan beli majalah GQ ni gua tak rekomen. Kalau bos MK buat kerjasama dengan kereta elok juga. Gua nak buat kereta MKbyMatpon. Barulah bercita-cita bisnes.

Sumber: Newspress

-Matpon-

Silakan kongsi:

12 comments

Skip to comment form

    • on March 12, 2010 at 8:55 am
    • Reply

    Gua 1st….Apsal GQ & Citroen?…Nape tak buat GT & Citroen baru best…

    • John Kumbang on March 12, 2010 at 9:43 am
    • Reply

    Gua seken. Suka keta nih, tapi blum ada rezki.
    Lepas ni ada “Mempelam”by”p_ _ _ _ _

    • kete_hitam on March 12, 2010 at 10:23 am
    • Reply

    leper betul

    • Han on March 12, 2010 at 3:54 pm
    • Reply

    design yg pelik..

    • AyAp on March 12, 2010 at 5:36 pm
    • Reply

    styling da macam evo x hatchback. da macam concept hotwheel ford. panjang, lebar sket, cermin kecik. . . .

  1. pundetnya mat !@ ptui..

    • satria_standard on March 12, 2010 at 8:51 pm
    • Reply

    wow..gua suke..nice 🙂
    enjin bg la power cket, bru terbaik..

    • belalang_kontot on March 13, 2010 at 8:43 am
    • Reply

    prototype proton cam lagi kacak jek…hehe

  2. salam….vios antara kereta yg terbaik wt ms skg..
    lau xcy cb r k

    • bLurrr on March 14, 2010 at 5:51 am
    • Reply

    cuba camna tuh?
    klu prestasi,dah den tapau kan.huhuhu
    tp bab save myk mmg superb kot..

    • bLurrr on March 14, 2010 at 5:56 am
    • Reply

    lupa plak nk komen psl keta ni..
    bentuk smart,garang,n boleh diketengahkan oleh sepat.

    p/s:sepat,klu gi test drive jgn lupa ajak aku ek..hehehehe

    • basikal on March 18, 2010 at 9:50 am
    • Reply

    apsal kete satria neo buat..bumbung rendah cermin kecik skit kene kutuk nih kete nih cermin bape inci je..ok perr

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.