Kereta Untuk Majalah: GQbyCITROEN

352269_59978cit

Gua tuju entry ni kasi Sepat sebab gua syak dia memang suka baca majalah GQ. Dia selalu kutuk gua belakang-belakang. Tapi jangan risau gua tau lu memang ‘lelaki’ sejati. Kacak juga kereta Citroen ni. Kereta ni hasil kerjasama majalah GQ dengan Citroen sebab tu dia dapat nama GQbyCITROEN.

352278_59978-h-cit

352267_59978-a-cit

352277_59978-e-cit

352268_59978-b-cit

Kereta ni pakai hybrid plug-in 1,598cc 4 silinder. Dah tu je, lu orang jangan beli majalah GQ ni gua tak rekomen. Kalau bos MK buat kerjasama dengan kereta elok juga. Gua nak buat kereta MKbyMatpon. Barulah bercita-cita bisnes.

Sumber: Newspress

-Matpon-

Matpon

12 Comments

  1. Gua seken. Suka keta nih, tapi blum ada rezki.
    Lepas ni ada “Mempelam”by”p_ _ _ _ _

  2. styling da macam evo x hatchback. da macam concept hotwheel ford. panjang, lebar sket, cermin kecik. . . .

  3. cuba camna tuh?
    klu prestasi,dah den tapau kan.huhuhu
    tp bab save myk mmg superb kot..

  4. lupa plak nk komen psl keta ni..
    bentuk smart,garang,n boleh diketengahkan oleh sepat.

    p/s:sepat,klu gi test drive jgn lupa ajak aku ek..hehehehe

  5. apsal kete satria neo buat..bumbung rendah cermin kecik skit kene kutuk nih kete nih cermin bape inci je..ok perr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *