Kereta Untuk Majalah: GQbyCITROEN

352269_59978cit

Gua tuju entry ni kasi Sepat sebab gua syak dia memang suka baca majalah GQ. Dia selalu kutuk gua belakang-belakang. Tapi jangan risau gua tau lu memang ‘lelaki’ sejati. Kacak juga kereta Citroen ni. Kereta ni hasil kerjasama majalah GQ dengan Citroen sebab tu dia dapat nama GQbyCITROEN.

352278_59978-h-cit

352267_59978-a-cit

352277_59978-e-cit

352268_59978-b-cit

Kereta ni pakai hybrid plug-in 1,598cc 4 silinder. Dah tu je, lu orang jangan beli majalah GQ ni gua tak rekomen. Kalau bos MK buat kerjasama dengan kereta elok juga. Gua nak buat kereta MKbyMatpon. Barulah bercita-cita bisnes.

Sumber: Newspress

-Matpon-

Matpon

12 Comments

  1. Gua seken. Suka keta nih, tapi blum ada rezki.
    Lepas ni ada “Mempelam”by”p_ _ _ _ _

  2. styling da macam evo x hatchback. da macam concept hotwheel ford. panjang, lebar sket, cermin kecik. . . .

  3. cuba camna tuh?
    klu prestasi,dah den tapau kan.huhuhu
    tp bab save myk mmg superb kot..

  4. lupa plak nk komen psl keta ni..
    bentuk smart,garang,n boleh diketengahkan oleh sepat.

    p/s:sepat,klu gi test drive jgn lupa ajak aku ek..hehehehe

  5. apsal kete satria neo buat..bumbung rendah cermin kecik skit kene kutuk nih kete nih cermin bape inci je..ok perr

Kata Anda//