Hyundai i-flow!

59786hyu-

Gua rasalah Pameran Kereta Geneva ni macam nak raya bagi syarikat kereta. Semua pakat sibuk nak tunjuk kereta konsep masing-masing. Kalau Geneva tu macam nak pergi Singapura gua syak mesti Baii dah ajak gua pergi. Mat Kacau tak bayar PTPTN jadinya selamat tinggal lah dia. Yang ini pula kereta konsep Hyundai yang dinamakan dengan nama i-flow, nasib tak letak i am handsome.

Gua nak tulis panjang pun tak reti, i-flow ni desain di studio Hyundai di Russelsheim, Jerman dan ikut konsep fluidic sculpture. Benda apa pun gua tak tau.

Babai.

Sumber: Newspress/Hyundai

-Matpon-

Matpon

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *