GearTinggi Setahun Dah Ni Wei!

Selamat pagi ye semua sekutu kat Bakalalan, Kuala Tembeling, Bukit Mertajam, Tebedu, Kg Dato’ Haron, Benta, Kulim, Temerloh, Kuala Berang, Tanjung Chat, Kg Pinang Sebatang dan mana-mana je kalau ada yang dok di China pun apa salahnya. Kalau lu orang nak tau gua mula kerja sini setahun lepas ok. Sepatutnya Mat Kacau yang kerja tempat gua tapi apa kes bos gua panggil gua kerja sini.

Dah hari baik macam ni gua nak lepak je. Gua bagi can lu ucap selamat pada diri gua sendiri. Hnnssss….Hnnnsssssssss…….Hnnnnnnssssssss.

Gua nak pusing-pusing naik Veyron gua dah lama tak berasap.

Babai.

Lupa pulak gua nak ucap.

Terima kasssseyyyyyyyyy….!!!

-Matpon-

Matpon

17 Comments

  1. Dok seke starang GT beso jalo doh…aku ucak takziah eh! silak matpon…tahniah !

  2. yela2…gua ucapkan selamat panjang umur dan berkekalan hendaknya web GearTinggi yg best nie… peach bebeh…

    akhir kata,matpon mmg pemalas,potong jer gaji dia…

  3. eleh..baru setahun…setahun jagung bak kata karam singh walia..gua ni da berpuluh2 tahun..tak heran ponn…hehehehehe!!

    selamat maju jaya buat GearTinggi..
    keep on boosting bebeh..

  4. Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah

  5. Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah..

  6. wahhh secara otomatik gua pon dah sethn bersama GT.com ni laa….ekkkkekekeke…gua nak ucapkan tahniah kepada semua sekutu GT.com dan kat diri gua kerana menjadi kipas susah mati GT.com huhuhuh

    teruskan usaha memajukan bidang automotif negara malaysia

  7. hahahahaha… sama tarikh ngan hari lahir aku lak dah… semoga terus ceria dan berinfo!

  8. Tahniah kpd geartinggi yang banyak memberi info mengenai kereta dan juga matpon yg pemalas….tahniah…~!!

  9. Yer yer yer terima kasih yer semua. Gua bagi pihak skru GT sekali lagi ucap Terima Kassseyyyyyyy!

    Hnsssssssssss hnssssss. ish tak baik riak kan. Gua dengan ini berazam untuk lebih rajin. Yeah yeah yeah!.

  10. lupa nak ucap…hepppp…..pi……….besday to u………..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *