GearTinggi Setahun Dah Ni Wei!

Selamat pagi ye semua sekutu kat Bakalalan, Kuala Tembeling, Bukit Mertajam, Tebedu, Kg Dato’ Haron, Benta, Kulim, Temerloh, Kuala Berang, Tanjung Chat, Kg Pinang Sebatang dan mana-mana je kalau ada yang dok di China pun apa salahnya. Kalau lu orang nak tau gua mula kerja sini setahun lepas ok. Sepatutnya Mat Kacau yang kerja tempat gua tapi apa kes bos gua panggil gua kerja sini.

Dah hari baik macam ni gua nak lepak je. Gua bagi can lu ucap selamat pada diri gua sendiri. Hnnssss….Hnnnsssssssss…….Hnnnnnnssssssss.

Gua nak pusing-pusing naik Veyron gua dah lama tak berasap.

Babai.

Lupa pulak gua nak ucap.

Terima kasssseyyyyyyyyy….!!!

-Matpon-

Silakan kongsi:

17 comments

Skip to comment form

    • carragher27 on 09/06/2010 at 8:04 AM

    gua dah stenbai kek ni..mana gua nak hantar tah..

    • pekaka on 09/06/2010 at 9:03 AM

    Dok seke starang GT beso jalo doh…aku ucak takziah eh! silak matpon…tahniah !

    • jelapangPadi on 09/06/2010 at 10:26 AM

    yela2…gua ucapkan selamat panjang umur dan berkekalan hendaknya web GearTinggi yg best nie… peach bebeh…

    akhir kata,matpon mmg pemalas,potong jer gaji dia…

    • hanepSSS on 09/06/2010 at 11:09 AM

    eleh..baru setahun…setahun jagung bak kata karam singh walia..gua ni da berpuluh2 tahun..tak heran ponn…hehehehehe!!

    selamat maju jaya buat GearTinggi..
    keep on boosting bebeh..

    • YEH on 09/06/2010 at 12:59 PM

    Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah

    • YEH on 09/06/2010 at 1:00 PM

    Tahniah…congrat…kap2…hahahaha…teruskan usaha anda….anda boleh berjaya kalau anda mahu….sem ni anda dpat 100 markah..

    • pendita_gila on 09/06/2010 at 1:34 PM

    wahhh secara otomatik gua pon dah sethn bersama GT.com ni laa….ekkkkekekeke…gua nak ucapkan tahniah kepada semua sekutu GT.com dan kat diri gua kerana menjadi kipas susah mati GT.com huhuhuh

    teruskan usaha memajukan bidang automotif negara malaysia

    • kete_hitam on 09/06/2010 at 1:38 PM

    muhaahhaaa… muhahaa….. hahaha….

    • myvi_sebu on 09/06/2010 at 2:49 PM

    hahahahaha… sama tarikh ngan hari lahir aku lak dah… semoga terus ceria dan berinfo!

    • speed on 09/06/2010 at 6:44 PM

    Tahniah!

    • azwan nbs on 09/06/2010 at 8:19 PM

    Tahniah kpd geartinggi yang banyak memberi info mengenai kereta dan juga matpon yg pemalas….tahniah…~!!

    • on 10/06/2010 at 1:04 AM

    Yer yer yer terima kasih yer semua. Gua bagi pihak skru GT sekali lagi ucap Terima Kassseyyyyyyy!

    Hnsssssssssss hnssssss. ish tak baik riak kan. Gua dengan ini berazam untuk lebih rajin. Yeah yeah yeah!.

    • sepat on 10/06/2010 at 9:01 AM

    woi mat..bila nak review kereta LADA Rusia ni?

    • on 10/06/2010 at 9:07 AM

    Setahun…ye ke?…rasa cam baru je bulan lepas korg wujud

    • megat putra kuning on 10/06/2010 at 11:35 AM

    lupa nak ucap…hepppp…..pi……….besday to u………..

    • amierulai's on 10/06/2010 at 12:29 PM

    auwwww….hepi besday!!!!

    • natubaik on 11/06/2010 at 4:17 AM

    salamat

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.