Gambar: Proton Exora

Proton Exora.01

Gua ada member. Member gua sorang ni selalu ikut gua mana saja gua port. Kadang-kadang gua memang rimas dengan brader sorang ni. Apa mau buat bos gua suruh dia escort gua. Memandangkan gua makan gaji apakan daya gua nak melawan. Kadang-kadang gua nak tido pun tak senang, asal gua pejam mata dia datang. Haih la encik KPI.

Lu orang layan ajelah gambar Proton Exora ni yer. Jangan biarkan hidup lu orang dibayangi KPI. Ekekekekeke.

Sekian. Babai.

-Matpon-

Silakan kongsi:

15 comments

Skip to comment form

    • audi on 24/01/2011 at 12:39 PM

    ko mcm xde idea nak wat entri ja matpon

    • C27 on 24/01/2011 at 12:55 PM

    KPI gua tak menaik ke tidak aritu punya

    • sepat on 24/01/2011 at 1:22 PM

    KPI gua 107% keh keh keh tp tak guna gak tahun ni tak mashukkkk!!

    • pendita_gila on 24/01/2011 at 2:20 PM

    KPI ni penyebab ramai bos2 dpt bnyk hamper free huhuhu

    • azwan nbs on 24/01/2011 at 11:03 PM

    ape la matpon…
    kpi tu pebende…??

    • exJAVANESE on 24/01/2011 at 11:52 PM

    KPI tu game PS3 baru… KPI Call of duty 6..hohoho

  1. Bro, mintak izin amik gamba ye? Tq

    • cb400vtec on 25/01/2011 at 11:38 AM

    kn aritu da inform..
    KPI = Kereta Pak Imam

    • azwan nbs on 25/01/2011 at 2:19 PM

    yeke…
    tak perasan…
    ingatkan kereta pak itam..

    • belalang_kontot on 25/01/2011 at 7:07 PM

    keep performance index…nak jage matpon daripade terus mengular…

    • Matpon on 25/01/2011 at 7:44 PM
      Author

    Million Cars
    January 25th, 2011 at 4:00 am
    Bro, mintak izin amik gamba ye? Tq

    Lu orang tengok lu orang tengok jadi tak KPI gua sampai org nak pinjam gamba? Keh keh keh. Sekarang sapa nak tanggungjawab gua riak.

    • pak imam on 26/01/2011 at 12:49 AM

    lu jgn riak mat pon berdosa….

    • smut_liar on 26/01/2011 at 10:51 PM

    KPI ni bagus mat….
    bgus utk company la…..
    utk palaksana, apa pun tarak….

    • HeLMi on 27/01/2011 at 5:12 PM

    Mat Pon pemalas…

    • Norman on 17/06/2011 at 5:57 AM

    Tuhari gi Shah Alam terserempak lagi mule Exora turbo tu,Bwk kang main ligat lagi.Gua heran la selain dari enjin CFE turbo,Apsal tak mau jer pakai enjin Mitsu 1.8 untuk kategori N/A?

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.