ETCM Memperkenalkan Nissan Elgrand 2014 – RM 388,000

Nissan Elgrand 2014.04

KUALA LUMPUR (21 Mei 2014) – Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) hari ini memperkenalkan model import sepenuhnya, Nissan ELGRAND baharu. MPV premium 7 tempat duduk itu memiliki penampilan mengagumkan dan ciri baharu yang menyerlahkan rasa kemewahan sebenar.

Ketika memperkenalkan MPV baharu itu, Pengarah Pemasasan dan Perancangan Produk ETCM, Tan Keng Meng berkata, “Kami di ETCM berbesar hati untuk menawarkan pengguna Malaysia dengan satu lagi MPV yang penuh dengan kemewahan. Sama ada untuk tujuan bersantai dan perniagaan, Nissan ELGRAND baharu memang sesuai kerana ia menawarkan keindahan, pengiktirafan dan ciri-ciri yang di luar jangkaan.”

Gayaan luaran Nissan ELGRAND baharu mempunyai penampilan yang mantap dan tegap bersama gril hadapan disalut krom penuh gaya serta disempurnakan lagi dengan rim aluminum aloi multi-jejari baharu bersaiz 18 inci. Dengan lampu utama jenis LED projektor baharu dengan sistem lampu hadapan aktif adaptif (Active Adaptive Front-Lighting System), pandangan pada waktu malam dipertingkatkan.

Nissan Elgrand 2014.02

Setiap ciri dalaman Nissan ELGRAND baharu memiliki sentuhan mewah bermula daripada Paparan Multi-Informasi (MID) dan Kawalan Jelajah Automatik. Meter Fine Vision dengan Paparan Bantuan Pemanduan bersaiz 5 inci diletakkan di antara meter kelajuan dan takometer, menawarkan pemandu maklumat penting dengan hanya satu satu sentuhan.

Nikmati keselesaan Nissan ELGRAND baharu dengan kabin lebih luas yang telah ditambah baik. Ia menampilkan tempat duduk berasingan jenis kapten dengan Ottoman dan sokongan pada bahu yang boleh dilaras. MPV premium 7 tempat duduk itu turut menampilkan tempat duduk kuasa yang boleh dilaras sehingga 8 cara, sekali gus menawarkan versatiliti terbaik dan selesa bersama ruang kaki yang cukup luas. Untuk menambah ruang kargo, tempat duduk baris ketiga boleh digerakkan ke hadapan sehingga 240mm, biarpun ketika digunakan, memberikan ruang luas untuk meletak barang.

Nissan ELGRAND baharu menampilkan ruang dalaman mewah berwarna hitam dengan kombinasi kemasan kayu. Tempat duduk yang dibalut kulit itu hadir dengan corak berbentuk berlian dan jahitan berkembar berwarna coklat bagi meningkatkan lagi kemewahan Nissan ELGRAND baharu.

Nissan ELGRAND baharu dilengkapi enjin 3.5 liter dan transmisi automatik. Ia didatangkan dalam empat lilihan warna – Imperial Umber serba baharu, Putih Mutiara (Brilliant White Pearl), Perak (Brilliant Silver) dan Hitam (Phantom Black). MPV ini ditawarkan pada harga di atas jalan RM 388,000 (tidak termasuk insurans), bersama jaminan selama tiga tahun atau perbatuan sejauh 100,000km (mena-mana tiba dahulu). Tempahan kini diterima di mana-mana bilik pameran Nissan di seluruh negara.

Klik untuk pandu uji Nissan Elgrand 2012 >>

Silakan kongsi:

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.