Baii Dah Cuba!

Proton Satria Neo R3 Lotus Racing

Yeah, Baii dah cuba kereta ni. Keh keh keh. Encik emel tak cukup setem nak hantar kat gua lagi.

-Matpon-

Silakan kongsi:

11 comments

Skip to comment form

    • jelapangPadi on 08/04/2010 at 12:22 PM

    gua terkini…

    baii punya komen mmg powah…xsbar gua nk baca nie..

    • montana on 08/04/2010 at 1:12 PM

    amende post ni.pic selai ayat sebaris.

    • pendita_gila on 08/04/2010 at 1:23 PM

    montana

    lu akan tau pe japn nyer nnti???kekekeke

    gua x sabar nak tau pe pendapat bai bwk ini keta

    • 6posen on 08/04/2010 at 1:37 PM

    cpt sket baiii……………gua x saba nk bc ni…

    • pok mat on 08/04/2010 at 2:40 PM

    R3 Edisi terhad.

    • carragher27 on 08/04/2010 at 3:59 PM

    lepas Baii pekena Sempoerna Hijau baru dia akan buat ulasan terperinci..

    • sepat on 08/04/2010 at 4:14 PM

    jiran rumah aku beli kete ni sampai malam tadi… aku nak kenen dgn dia malam karang

    • kete_hitam on 08/04/2010 at 5:45 PM

    katak ijo…

    • on 08/04/2010 at 6:47 PM

    ulasan terrrrperrrrinci cepat cket..
    hehehe…harap2 mlm ni sblm kul12..okey x…?

  1. pakai setem 3 kupang tu sebab lambat.suh baii pakai pos laju kasi laju sikit.hehe.

    • on 09/04/2010 at 9:01 AM

    Asyik baii jer yg dpt test…

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.