APRC: Proton Neo S2000 di Hokkaido!

ProtonSatriaNeoS2000Hokkaido.016

Bos gua tulis kat mukabuku GT “Tangan kena gigit semut hutan”. Apa kes kena gigit semut hutan, kena lah gua ambil alih berat lagi bahu memikul tak berat mata memandang tulis entri. Macam biasa, artikel gua memang sempoi. Gua steady jer bos suh buat kerja gua mana reti cakap tak. Kan kan kan.

Baca macam malam anugerah mempelam ok = “Kami bawakan kepada anda gambar-gambar Proton R3 Rally Team dari Hokkaido Nippon!!!” Tahun ni tak ada KERETA SE Tokyo Auto Salon.

Yeah! Yeah! Yeah!

-Matpon-

Foto: Proton Motorsports

Silakan kongsi:

21 comments

Skip to comment form

    • h369 on 21/05/2010 at 8:03 AM

    kasi sama org jepang tengok kehebatan keta malaysia pulak

    • carragher27 on 21/05/2010 at 8:07 AM

    boleh pulak terselit gambar Modenas Kriss tu…

    • basikal on 21/05/2010 at 8:15 AM

    aku bangga..

    • aimanMALAYAdesign on 21/05/2010 at 9:54 AM

    wooo,modenas kriss tu…keh2,x sangke……show them our capabilities..bangse kite pn bullehhh..go PROTON!!!!!

    • pak mat tempe on 21/05/2010 at 10:08 AM

    ada satu x kene…

    asal kriss 2 NO plat selangor??????

    • pak mat tempe on 21/05/2010 at 10:09 AM

    BGH 7452 tue

    • orang minyak on 21/05/2010 at 10:31 AM

    wow….aku bangga!!!kete mlysia msuk rally mcm neh betambah2lah aku punye bangga tetibe ade plak modenas kriss kat situ…AKU BANGGA!!!!!

    • Kadir Kadiri on 21/05/2010 at 11:03 AM

    bakpe tadok KERETA SE taung ni makpong…dok sedak ahh tadok KERETA SE Auto Salong…ke boh mung tadok pitih nok gi jjepung…kalu dok tubik gok taung ning aku kabo ke saing rodong doksoh beli MJ KERETA…mung nok jawak guane makpong

    • crazeecar on 21/05/2010 at 12:46 PM

    apesal ade moto kriss 2???lu org cube citer cket…

    • Han on 21/05/2010 at 3:13 PM

    kriss seludup kot~

    • ex-Z2H on 21/05/2010 at 9:03 PM

    kriss tu bawak gi jepun nanti krew nak pakai buat beli nasi bungkus…

    • 5ruz on 21/05/2010 at 9:37 PM

    moto kriss 2 nak g test kat wangan kot

    • hasang on 21/05/2010 at 9:44 PM

    kriss potong tu… lepas ni gerenti budk2 moto japang cr part2 kriss tu… simpan geng moto kriss luorang..

    • on 21/05/2010 at 10:50 PM

    Yeah, made in malaysia be in nippon, Proton & Perodua di perantauan ok. Pisang emas dibawa belayar Satria Neo kaler kuning. Bawa peti jangan lupa bawa isi.

    Kadir.
    Aku tak mboh g, wat mende g sane, makang pung payoh, makang pisang hari-hari.

    • Kadir Kadiri on 21/05/2010 at 11:47 PM

    Hahaah ssiang ke mung makpong…makang pisang ari-ari…ok ahh aku teghime alasang nawok mung haha!

    • ah tong on 22/05/2010 at 1:00 AM

    kriss tu poik..BGH lg..hahaha tbaik joee

    • ah fatt on 22/05/2010 at 4:24 PM

    kriss rali maaaaaa

    • speed on 23/05/2010 at 8:22 PM

    mad update?

  1. exora g jepang
    satria lk menyusul

    • ex-Z2H on 23/05/2010 at 8:49 PM

    tengah tunggu Mak Uia up gambar peminat Proton S2000 di Jepun je…

    yup, kereta rally kita ada peminat kat sana!

    • herry on 17/07/2010 at 1:22 AM

    rakyat malaysia bangga kerana kereta nasional dpt menyaingi kehebatan evo9 dan kereta luar negara.good luck proton.WE ARE BIG SUPPORTER PROTON RALLY TEAM..

Leave a Reply to pak mat tempe Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.