Amacam?

374200_050710bug

Kita ni tak baik riak gua saje je ni. Gua nak suggest kereta semua buat macam ni. Kalu setakak tengok bola di Afrika kite g naik kete je ke guane awok-awok.

-Matpon-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • basikal on 07/07/2010 at 1:50 PM

    tak leh wat g tgk bola jalan jem..susah..

    • apis on 07/07/2010 at 3:55 PM

    tul gk 2….
    kete ni blh terbang x??
    haha..

    • sepat on 07/07/2010 at 4:17 PM

    veyron model ke ni?

    • yeh on 07/07/2010 at 5:02 PM

    x…ne model lipas terbang kat jerman….jerman..jerman

    • azwan nbs on 07/07/2010 at 5:33 PM

    tak senonoh tol kaler oren tu….
    takde benda lain yg ko nak post ke selain veyron #$%@ ko nie….
    alahaii

    • hafidz on 07/07/2010 at 6:55 PM

    smart tu….idup veyron!!!!

    • kete_hitam on 07/07/2010 at 7:02 PM

    ko jangan macam2 la matpon!

    • C27 on 07/07/2010 at 8:31 PM

    lama betul gua tak tengok veyron..

    • on 07/07/2010 at 11:22 PM

    Arwah atuk gua dulu penah pkai kete ni wat gi pasor & kedai kopi jer…

    • on 08/07/2010 at 1:47 PM

    Kalau dengki tlg ngaku ok. Gua tak marah.

    • on 08/07/2010 at 3:07 PM

    Mat…Lu mesti lupe nak tulis yg kete ni adalah kete yg terpantas sekali dimuka bumi ini sekarang…428.5 km/j tu Jo..!!

    • belalang_kontot on 08/07/2010 at 8:44 PM

    matpon, setakat kete masuk tasik toksah riak k…hehe

Kata Anda//

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.