Jul 07

Amacam?

374200_050710bug

Kita ni tak baik riak gua saje je ni. Gua nak suggest kereta semua buat macam ni. Kalu setakak tengok bola di Afrika kite g naik kete je ke guane awok-awok.

-Matpon-

Silakan kongsi:

13 comments

Skip to comment form

    • basikal on July 7, 2010 at 1:50 pm
    • Reply

    tak leh wat g tgk bola jalan jem..susah..

    • apis on July 7, 2010 at 3:55 pm
    • Reply

    tul gk 2….
    kete ni blh terbang x??
    haha..

  1. veyron model ke ni?

    • yeh on July 7, 2010 at 5:02 pm
    • Reply

    x…ne model lipas terbang kat jerman….jerman..jerman

    • azwan nbs on July 7, 2010 at 5:33 pm
    • Reply

    tak senonoh tol kaler oren tu….
    takde benda lain yg ko nak post ke selain veyron #$%@ ko nie….
    alahaii

    • hafidz on July 7, 2010 at 6:55 pm
    • Reply

    smart tu….idup veyron!!!!

    • kete_hitam on July 7, 2010 at 7:02 pm
    • Reply

    ko jangan macam2 la matpon!

    • C27 on July 7, 2010 at 8:31 pm
    • Reply

    lama betul gua tak tengok veyron..

    • on July 7, 2010 at 11:22 pm
    • Reply

    Arwah atuk gua dulu penah pkai kete ni wat gi pasor & kedai kopi jer…

  2. Kalau dengki tlg ngaku ok. Gua tak marah.

    • on July 8, 2010 at 3:07 pm
    • Reply

    Mat…Lu mesti lupe nak tulis yg kete ni adalah kete yg terpantas sekali dimuka bumi ini sekarang…428.5 km/j tu Jo..!!

    • belalang_kontot on July 8, 2010 at 8:44 pm
    • Reply

    matpon, setakat kete masuk tasik toksah riak k…hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.