Video: Respek Sama Hiromu Naruse

httpv://www.youtube.com/watch?v=rZVPabxm8CI&feature=player_embedded

Elo geng. Dah lama gua tak kerja kan. Bukan apa gua cuma kurang rajin jer. Kekekekekek.

Ok hari ni gua post video sama lu orang tajuk dia tribute pada Hiromu Naruse. Bos gua pas tadi. Kalau tak dapat tengok gua tak jamin. Tapi tadi gua dapat tengok. Sekian, makasseyyyy!

Oklah. Babai. Tengahari memang ngantuk der.

-Matpon-

Matpon

7 Comments

  1. Fuh! Pakcik ni hebat laa…tapi mcm pernah nampak kat kampung aku raya haji hari tuuu……

  2. Basikal
    Lu jangan memain, pakcik ni dah meninggal.

    Esok gua post video lagi ok. Kekekekek.

  3. die mati mase test kete kan matpon?lu org ade tulis entry pasal die ni kalo tak silap…

Kata Anda//