Nov 23

Video: Respek Sama Hiromu Naruse

httpv://www.youtube.com/watch?v=rZVPabxm8CI&feature=player_embedded

Elo geng. Dah lama gua tak kerja kan. Bukan apa gua cuma kurang rajin jer. Kekekekekek.

Ok hari ni gua post video sama lu orang tajuk dia tribute pada Hiromu Naruse. Bos gua pas tadi. Kalau tak dapat tengok gua tak jamin. Tapi tadi gua dapat tengok. Sekian, makasseyyyy!

Oklah. Babai. Tengahari memang ngantuk der.

-Matpon-

Silakan kongsi:

7 comments

Skip to comment form

    • pendita_gila on November 23, 2010 at 1:48 pm
    • Reply

    legend ni

    • Basikal buruk on November 23, 2010 at 2:41 pm
    • Reply

    Fuh! Pakcik ni hebat laa…tapi mcm pernah nampak kat kampung aku raya haji hari tuuu……

    • C27 on November 23, 2010 at 4:51 pm
    • Reply

    balik karang baru gua tengok…[gua tak boleh tengok kat opis la wei..demm..!!]

  1. Basikal
    Lu jangan memain, pakcik ni dah meninggal.

    Esok gua post video lagi ok. Kekekekek.

    • karuk on November 24, 2010 at 8:56 am
    • Reply

    pakcik resing…

    • belalang_kontot on November 24, 2010 at 9:29 am
    • Reply

    die mati mase test kete kan matpon?lu org ade tulis entry pasal die ni kalo tak silap…

  2. RIP to the legend .. LFA development wont be as nice as u being the godfather of the car

    http://www.newsoxy.com/world/toyota-test-driver-killed-13492.html

Kata Anda//