Mar 13

Video: Pejalan Kaki Selalu Kena!

httpv://www.youtube.com/watch?v=UzGwUhIXLDk

Sekarang ni walaupun cuaca panas tapi petang-petang selalu hujan. Gua kesian pada Mat Kacau Bilau naik RXZ balik kerja. Harapkan Proton Tiara memang gagal. Hari tu gua ada balik rumah tak semena-mena gua kasi simbah air hujan sama orang jalan kaki. Bukan gua sengaja, gua pun tak nampak. Bila gua tengok video ni teringat pula pada brader tu. Gua syak menyumpah gila sama gua.

Agaknya macamana brader-brader yang jalan kaki dan pandu kereta atas flyover tu menyumpah bila keretapi lalu.

Drebar keretapi dah siap hon kasi warning.

Babai.

Sumber: Youtube

-Matpon-

Silakan kongsi:

12 comments

Skip to comment form

    • dato k on March 13, 2010 at 4:08 pm
    • Reply

    rilek jer yg kena tu…

    cam da biase kena jer…

    • satria_standard on March 13, 2010 at 4:51 pm
    • Reply

    sabo je la..

    • projek vtec 2010 on March 13, 2010 at 8:02 pm
    • Reply

    huhu… gua ingat banjir kaw2.. rupenye ketapi langgar air.. huh..

    • jeremy_kapur on March 13, 2010 at 10:49 pm
    • Reply

    kene simbah pun nak wat cam ne.. berserah pada yg esa je lah

    • kete_hitam on March 14, 2010 at 1:00 am
    • Reply

    huhuhuhuhu…………..

    • carcraz on March 14, 2010 at 1:44 am
    • Reply

    lek je org2 2..train 2 lak. elok pulak x besepah kn air mcm 2….bahaya sggh…untung mat kacau naek rxz..kalo naek train cam lam ni…mau trauma org yg kn simbah air…

    • pendita_gila on March 14, 2010 at 3:59 am
    • Reply

    ??????????????

    • exJAVANESE on March 14, 2010 at 5:02 am
    • Reply

    perghhhh…mti2 gua ingat tsunami mlnda tadi!!!
    hahahahah

    • bLurrr on March 14, 2010 at 6:52 am
    • Reply

    tol la..mcm tsunami plak..
    tp aku salute la dgn diorg tu,pndai control macho..hahahaha

    • on March 15, 2010 at 10:06 am
    • Reply

    Gua hari2 lintas jalan kat depan opis bwk payung…mane motor yg wat pasal ngan gua kompom kena libas…ade la 2-3 bijik dah penah kena…campur sebijik teksi yg tetiba maki hamun gua padahal dier yg nak langgar gua…ape lagi gua kasi libas la dgn payung…mencicit pecut teksi…bodo punyer drebar teksi…nasib baik no plet gu tak sempat hafal…kalo tak pecah cermin…hahaha…

    • 6posen on March 15, 2010 at 11:08 am
    • Reply

    lu leh thn gns gak ek?…..sume dreber taxi seram kang…hehe

    • azwan nbs on March 15, 2010 at 2:08 pm
    • Reply

    tak de cite lain ke…????

Kata Anda//