Video: Mari Belajar Pandu Ferrari 458 Italia

httpv://www.youtube.com/watch?v=lhEN6E2CCA8&feature=player_embedded

Hah selamat siang anak-anak murid. Pelajaran hari ini ialah kita belajar memandu yer. Bukan Perodua Kancil yer anak-anak tapi cikgu ada kereta yang sangat istimewa. Siapa kenal Ferrari haaa angkatt tangan!

Yer.. Pandai. Dengar yer cikgu nak pasang dah ni, standby standby… Ok.. Selamat menonton. Haa.. canggih kan nanti anak-anak murid dah besar mana tau jadi engineer boleh buat macam ni. Kalau anak-anak murid resing haram penat cikgu tau.

Ok anak-anak murid.

Sekian.

-Cikgu Matpon-

Matpon

7 Comments

  1. cam beser takleh view kat opis…leceh la lu Mat Pon…asyik post video jer

  2. naper kter tu terlampau ferrari eh?huhu
    lau kter m’sia cenggini,mantop jo!

Kata Anda//